Ik ben niet zo goed in woorden en verhalen maar ik heb wat geprobeerd

Januari
Blijkbaar geen foto's gemaakt haha

Februari
In februari heb ik de ponies van de wei op de foto gezet

Tevens met een vriendin mee wezen wandelen met haar 2 kooikerhondjes rix en job

klik
Maart
Blijkbaar geen foto's gemaakt haha

April
In april hebben wij een nieuwe pup aangeschaft genaamd Shadow

Links is eerste dag rechts is na 3 weken

In deze maand heb ik voor het eerst een vriendinnenshoot gedaan, Super spannend maar ook heel leuk en het resultaat mag er zeker wezen

Mei
In mei 2 fotoshoots gehad. Als eerste van Baie Rose een merrie die in de Z wordt gereden. Voor het eerst ook moeilijkere oefeningen gefotografeerd.
Rechts is een pirouette

De tweede is Sydney een wat oudere merrie die met pensioen is. Was erg moeilijk model maar een ezelgeluidje deed wonderen.
Links is Sydney Rechts is gemaakt op de hippique concours

Ook de beestenboel weer op de foto gezet

Links Shadow, Rechtsboven Bros, Rechtsonder Bailey
Klik
Juni
In Juni werd ik ingehuurd door de Gelreruiters hier heb ik ongeveer 10 modellen op een dag gehad, Was vermoeiend maar ook heel leuk om te doen

Tevens was er weer een dressuurwedstrijd op de foliohoeve waar ik elke x weer braaf aanwezig ben

Links is een model van de gelreruiters rechts is mijn lesgeefster met knappe Elliot

We zijn ook deze maand met shadow naar het kootwijkerzand geweest en we zijn een weekje op vakantie geweest naar duitsland waar we ook een dierentuin hebben bezocht
Links is shadow in actie, rechts van de dierentuin
Klik
Juli
In Juli heb ik een nieuwe lens aangeschaft

Linksboven Jackie, Linksonder Bailey, Rechtsboven Bailey, Rechstonder Shadow

Augustus
In augustus stond de hei prachtig in bloei en heb ik modellen gezocht voor op de hei

Shiva een kruising jack russel x American stafford en Milou een berner sennen. Tevens shadow weer op de foto gezet

Links Shadow, REchtsboven Shiva, Rechtsonder Milou

Tevens naar dolfinarium en voor het eerst naar parc Zoo overloon geweest

Klik
September
In september ben ik voor de verandering weer naar de dierentuin geweest. Tevens heb ik een vriendin gevraag om model voor me te staan om te oefenen.
Het was super gezellig maar nog wel erg lastig...
Links dierentuin Rechts mijn model Maaike

Tevens heb ik het verzorgpaard van mijn vriendin op de foto gezet en had ik weer een boeking van iemand van de manege met haar favoriete pony
Links en Rechtsonder Discreta en rechtsboven de shoot op de manege
klikk
Oktober
In Oktober was er weer een wedstrijd op de manege waar ik weer van genoten heb

Tevens wou ik shadow in de herst bladeren fotograferen.. beetje jammer dat bijna alles nog groen was

Klikk
November
In november heb ik een grote aanschaf gemaakt namelijk mijn studio aangeschaft ! Super leuk en spannend natuurlijk

Ook weer alle paarden en ponies van de wei op de foto gezet

En de konijnen en cavia's in de studio gezet

Klik
December
De laatste maand alweer ! Het begon met een fotomeeting met alleen maar ridgebacks, een super koude dag maar heel gezellig !

Ook heb ik in deze maand een nieuw achtergrond kleur aangeschaft

Links Rambo en Junior Rechts Yola en Shadow

Ook Was het de bedoeling dat Bowy in de studio kwam, hij heeft er in gezetten maar niet lang aangezien die het heel spannend vond.
Tevens een fotoshoot weer op de manege gehad.
Klik
Dit was het