Tekening Bailey

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Tekening Bailey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-16 16:00

Beste bokkers,

Ik ben begonnen aan een tekening, maar wil graag wat tips. De verhoudingen kloppen niet helemaal, vooral in het gezicht en bij de rug. Ik maak hem het liefst zonder ruiter. Ik weet niet zo goed hoe ik nu verder moet en hoe ik het kan verbeteren.

(Sorry voor de korte tekst, ik had een lang verhaal getypt maar toen crashte mijn telefoon, haha)

Hierbij de inspiratiefoto en de schets.
Afbeelding

Afbeelding

Firefly4

Re: Tekening Bailey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 16:04

Is lastig te zien, het linker oor is wat te klein en de voorbenen lijken wat te kort.
Misschien eens met een raster proberen? Zo zet ik mijn tekeningen ook op papier. Blokjes over de tekening maken en op het blanco papier en dan goed tellen en kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-16 16:26

Firefly4 schreef:
Is lastig te zien, het linker oor is wat te klein en de voorbenen lijken wat te kort.
Misschien eens met een raster proberen? Zo zet ik mijn tekeningen ook op papier. Blokjes over de tekening maken en op het blanco papier en dan goed tellen en kijken.

Dankjewel, ga ik proberen!

Voor vandaag mijn inspiratie kwijt :+ dus ik laat m voor nu lekker liggen.

Warboel

Re: Tekening Bailey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 16:42

Zoals je in de Muurp @ [UK] Regels en richtlijnen [UK] Uit de Kunst kan lezen, moeten er bij een Work In Progress [WIP] topic minimaal 3 stappen zichtbaar in de openingspost geplaatst worden. Omdat dit hier niet het geval is, plaats ik hier een slotje. Zodra je genoeg stappen hebt die je kan laten zien, mag je een nieuw topic (voorzien van de [WIP] tag) openen.