[FOTO] Jaaroverzicht: het eerste jaar van Circe Fotografie!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pinici

[FOTO] Jaaroverzicht: het eerste jaar van Circe Fotografie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-16 21:22

Hoi allemaal!

Dit jaar ben ik officieel begonnen met het fotograferen van paarden in opdracht. Het begon allemaal een paar jaar geleden met een simpele compact camera waar ik vriendinnen met hun verzorgpony's en paarden mee fotografeerde. Ondertussen heb ik mijn eerste spiegelreflexen aangeschaft en blijven de shoots binnen stromen, waar ik ontzettend van geniet!

Ik heb dit jaar heel veel geleerd en ben op veel nieuwe plekken geweest waar ik de leukste combinaties heb vast mogen leggen.

Daarom heb ik ook besloten om een jaaroverzicht te maken van mijn jaar, het eerste jaar van Circe Fotografie. (http://www.circefotografie.tk)

Veel plezier met het bekijken van de foto's, en alle tips zijn welkom!

Voor het eerst fotograferen met nieuwe camera. Wat was ik al trots op het resultaat. En wat een besefmomentje nu ik er naar terug kijk. Het licht, de scherpte, de compositie...

1.
Afbeelding

Een tijdje later. Mei, de maand waarin mijn eerste 'shoots' geplanned stonden. Heel leuk, en ook een beetje spannend.

2.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

Juni. Er stonden drie shoots geplannend waar ik weer veel zin in had. De fotoreportages verliepen al een stuk soepeler dan de eerste keren.

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding
De eerste keer een veulentje als model! Wat was een geweldige ervaring.

Juli. In totaal 5 afspraken om foto's te komen maken. Ook was ik mijn instagram account begonnen en heb ik mijn website gemaakt. (instagram: circefotografie website: http://www.circefotografie.tk)
Het fotograferen begon steeds serieuzer te worden.

7.
Afbeelding

Augustus. Het fotograferen ging tijdens de heerlijke zomer door. Ik heb twee hele leuke shoots gehad in augustus, beide shoots waren heel bijzonder, de meiden hadden beiden zo'n sterke band met hun pony. In augustus kwam ik erachter dat ik het vastleggen van de band tussen mens en dier een van de mooiste dingen vond om te doen.

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

September. In september heb ik een van de mooiste fotoreportages gehad van dit jaar. Het licht, de locatie, het model. Het was echt genieten!

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

Oktober. Voor het eerst shoots gehad met portretten van twee vriendinnen. Heel leuk om een keer iets anders te proberen, een reportage zonder paarden. Ook heb ik in deze maand drie zusjes vastgelegd met hun paarden.

14.
Afbeelding

15.
Afbeelding

Vanaf november is het wat rustiger geworden. 5VWO kost veel energie en tijd, en daarnaast kwam er een geweldige nieuw verzorgpaard op mijn pad. Maar ik ga zeker door met het fotograferen! Deze winter staan er al weer shoots in de planning, en volgend jaar als de lente begint en de bomen weer blaadjes krijgen zal ik weer achter mijn camera staan! :D Al met al, ik kijk uit naar wat 2017 te brengen heeft!

Heel erg bedankt voor het kijken, en respect voor diegenen die alles hebben gelezen. Alle tips zijn welkom, en laat zeker weten wat je ervan vindt. :)

aruals

Re: [FOTO] Jaaroverzicht: het eerste jaar van Circe Fotografie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 10:52

Wauw! Je hebt jezelf enorm ontwikkeld het afgelopen jaar. Als je de foto's van het begin tot het eind ziet heb je een enorme sprong gemaakt! Leuk, ga zo door! :)

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 11:07

Wow, als je de foto's door het jaar heen vergelijkt wordt je echt steeds beter! Hopelijk wordt 2017 weer net zo'n topjaar :D

Pinici

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-16 18:32

Dankjewel! :o