[FOTO] Mommy to be

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

[FOTO] Mommy to be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-16 00:04

Vandaag een zwangere dame in de studio gehad om me lekker op uit te leven. Fijn model wat niet bang of preuts was, altijd fijn om mee te werken!

Uiteraard zijn tips, trics en op/aanmerkingen welkom!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mondy

Re: [FOTO] Mommy to be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 20:53

Prachtige serie ! Alleen de 3e foto is minder mijn smaak ivm haar bh die wat te groot lijkt op de foto. Het lijdt af. Maar de eerste en laatste zijn voor mij de toppers :j

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 20:57

Wauw Liselot! :+: Ik vind dat je echt enorm vooruit gaat! Mooi om te zien dat je er zo fanatiek mee bezig bent en jezelf zo goed op de kaart zet!

Hele fijne belichting op alle foto's. Zachte, fraaie nabewerking. Maakt het een intiem en heel sfeervol geheel.

Op foto 3 stoort mij de slechte pasvorm van de bh ook wel iets.

Laatste foto is hier favoriet. Fantastisch mooi licht en hele mooie omzetting in zwart/wit. <3

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-16 21:21

Tnx! Ik zie inderdaad wat jullie bedoelen met de bh. Goeie om de volgende keer beter op te letten :)

Dank je Juul! De laatste is ook mijn favo, al scoort de 2e foto hier ook enorm hoog :D

Ilayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 21:26

Ik vind de handhouding wel erg hetzelfde steeds. Dat maakt het voor mij wat saaier om naar te kijken. Ik weet niks over fotografie met zwangere vrouwen, dus ik weet niet of dit de beste pose is. Het valt mij als leek alleen wel op.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-16 22:22

Ilayla schreef:
Ik vind de handhouding wel erg hetzelfde steeds. Dat maakt het voor mij wat saaier om naar te kijken. Ik weet niks over fotografie met zwangere vrouwen, dus ik weet niet of dit de beste pose is. Het valt mij als leek alleen wel op.

Klopt, door de buik ben je veel beperkter in poses en handhoudingen. Je wilt natuurlijk ook de buik accentueren en daar gebruik je de handen voor.
Ik ga volgende keren wel kijken of ik er iets meer variatie in kan brengen :)