Paardenhaar drukknopen/armbanden (MENING GEZOCHT)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Doen of niet?

Ja
11 (64%)
Nee
6 (35%)

Totaal aantal stemmen: 17

louiisaa

Paardenhaar drukknopen/armbanden (MENING GEZOCHT)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-16 19:02

Hallo allemaal, *\o/*

Ik heb al een tijdje een idee in mijn hoofd om wat te maken voor de mensen die te weinig haar hebben van hun paard, of te kort haar van bijvoorbeeld hun hond/kat hebben.
Nu kwam ik op het idee drukknopen te maken voor armbanden en sleutelhangers, waardoor je maar een paar haren nodig hebt en dan al een prachtige persoonlijke armband kunt laten maken.

De armbanden zullen dan 30 euro zijn, waarbij je 3 drukknopen krijgt naar keuze. Dit kan dus bijvoorbeeld 1 knoop zijn met haar, en 2 diverse knopen, of alle 3 inclusief persoonlijk toegevoegd haar.

Ik heb al 2 knopen gemaakt met hierin paardenhaar, waaronder één met een licht roze achtergrond en één met een witte. (van de witte heb ik een mooie foto gemaakt, de roze heb ik even met mijn mobiel gemaakt)

Mijn vraag aan jullie of het jullie leuk lijkt, omdat het voor mij dan een kwestie van inkopen is. Maar of deze armbanden in de smaak gaan vallen vind ik lastig.

Dus wat vinden jullie? Doen of niet?

Mijn productsite/facebook zal ik in de reacties zetten voor de mensen die op de hoogte willen blijven.
Alvast heel erg bedankt voor jullie mening! _/-\o_

Groetjes,

Louisa Hoenstok

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<3

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 19:09

Dit lijkt me gaaf, kan je dit ook doen met de kleine drukknopen waarvan er 5 op een armband passen?
Daar zou ik er zeker een paar van hebben willen van de wintervacht van mijn pony's.

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-16 20:08

Fennadev schreef:
Dit lijkt me gaaf, kan je dit ook doen met de kleine drukknopen waarvan er 5 op een armband passen?
Daar zou ik er zeker een paar van hebben willen van de wintervacht van mijn pony's.

Jazeker! Ik heb alleen de armbanden van de grotere drukknopen, maar de kleine drukknopen kan ik zeker ook maken :)

Deoiridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 20:39

Super leuk idee!
Ik zou het persoonlijk alleen wel mooier vinden als je echt een plukje haar ziet zitten, in plaats van stukjes losse haren. Zou dat ook mogelijk zijn denk je, of is de knoop daar te klein voor?

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-16 20:45

Deoiridh schreef:
Super leuk idee!
Ik zou het persoonlijk alleen wel mooier vinden als je echt een plukje haar ziet zitten, in plaats van stukjes losse haren. Zou dat ook mogelijk zijn denk je, of is de knoop daar te klein voor?

Deoiridh schreef:
Super leuk idee!

Je kan zelf kiezen waar de haren komen, echt een dikke pluk kan helaas niet, maar veel haren bij elkaar natuurlijk wel.

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 16:07

TS ik vind het een superleuk idee! Passen ze op de echte Noosa armbanden, en wat kosten ze?
Laatst bijgewerkt door Warboel op 06-11-16 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie op verwijderd bericht eruit gehaald

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 16:10

Ik vind ze erg leuk ts!
Laatst bijgewerkt door Warboel op 06-11-16 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie op verwijderd bericht eruitgehaald

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 16:15

Ik weet dat iemand op bokt dit ook al een tijdje doet. Het idee is daar hetzelfde; een leren armband met 3 chunks. Daar is het echter wel een stuk goedkoper als 30 euro.

Ir111

Re: Paardenhaar drukknopen/armbanden (MENING GEZOCHT)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 22:15

Super leuk! Veel leuker dan een vlecht oid vind ik. :)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 22:16

Er zijn al aanbieders die dit en nog geavanceerder versies hiervan aanbieden, maar ik die die ik op het oog hebt deed het wel voor veel minder geld.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 22:19

In hoeverre maak je het echt zelf? Maak je de band en de knopen zelf, of maak je alleen de knopen open om er haren in te doen?
Hoeveel vakwerk komt erbij kijken?

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-16 23:16

LadyMadonna schreef:
In hoeverre maak je het echt zelf? Maak je de band en de knopen zelf, of maak je alleen de knopen open om er haren in te doen?
Hoeveel vakwerk komt erbij kijken?

Ik maak alleen de knopen zelf, de armbanden koop ik dan voor de klant los, vandaar dat mijn prijs wat hoger is. Maar ik ben er nog niet uit wat een goede prijs is. Dit was slechts een voorbeeld. Ik moet het laagje voor laagje doen omdat ik het aanbreng met gel en die onder een lamp uithard, dit omdat ik met lijm merkte dat ik luchtbellen kreeg.
De prijs ben ik dus nog lang niet over uit, dit is slechts een concept.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 23:18

Oh wat grappig dat je dat met gel doet! (Ben nagelstyliste ;) )

Heb hier nog ea staan wat ik niet gebruik, mocht je er wat aan hebben

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-16 23:20

Sjolvir schreef:
Er zijn al aanbieders die dit en nog geavanceerder versies hiervan aanbieden, maar ik die die ik op het oog hebt deed het wel voor veel minder geld.

Hoeveel als ik vragen mag? Ik ben nog niet zeker van mijn bedrag maar wist niet zo goed dat het al bestond en dat er dus ook al andere aanbieders waren. Heb een beetje rondgekeken maar niet heel veel kunnen vinden (waarschijnlijk met verkeerde termen gegoogled) mijn andere armbanden gaan namelijk voor heel goedkoop weg in vergelijking met anderen, maar ik wist gewoon niet zo goed hoe dit product op de markt aangeboden was.

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-16 23:21

LadyMadonna schreef:
Oh wat grappig dat je dat met gel doet! (Ben nagelstyliste ;) )

Heb hier nog ea staan wat ik niet gebruik, mocht je er wat aan hebben

Wouw! Als je iets zou hebben waar ik wat aan heb graag! Ik zal je morgen even een pbtje sturen :) lief!

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 08:41

Als ik in mijn omgeving kijk is de 'armbanden met drukknopen'-trend alweer enorm achterhaald, dat was 3 jaar geleden leuk, maar nu zie je er niemand meer mee.