Ik heb al een tijdje een idee in mijn hoofd om wat te maken voor de mensen die te weinig haar hebben van hun paard, of te kort haar van bijvoorbeeld hun hond/kat hebben.
Nu kwam ik op het idee drukknopen te maken voor armbanden en sleutelhangers, waardoor je maar een paar haren nodig hebt en dan al een prachtige persoonlijke armband kunt laten maken.
De armbanden zullen dan 30 euro zijn, waarbij je 3 drukknopen krijgt naar keuze. Dit kan dus bijvoorbeeld 1 knoop zijn met haar, en 2 diverse knopen, of alle 3 inclusief persoonlijk toegevoegd haar.
Ik heb al 2 knopen gemaakt met hierin paardenhaar, waaronder één met een licht roze achtergrond en één met een witte. (van de witte heb ik een mooie foto gemaakt, de roze heb ik even met mijn mobiel gemaakt)
Mijn vraag aan jullie of het jullie leuk lijkt, omdat het voor mij dan een kwestie van inkopen is. Maar of deze armbanden in de smaak gaan vallen vind ik lastig.
Dus wat vinden jullie? Doen of niet?
Mijn productsite/facebook zal ik in de reacties zetten voor de mensen die op de hoogte willen blijven.
Alvast heel erg bedankt voor jullie mening!

Groetjes,
Louisa Hoenstok