[FOTO] Finland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

geerte

[FOTO] Finland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-16 11:43

Tjah, ik en titels.....

Ik ben nu al bijna 2 weken in Finland omdat ik hier een semester ga studeren. De eerste paar dagen had ik vrij dus heb ik een paar fototjes gemaakt. Ik wil ontzettend graag leren, dus geef vooral veel, maar ook goede opbouwende feedback.

Afbeelding
1.

Afbeelding
2.

Afbeelding
3.

Afbeelding
4.

Afbeelding

5. Bij deze twijfel ik nog steeds of ik hem wel mooi vind :') .

Alvast bedankt voor het bekijken en het zou fijn zijn als je opbouwende feedback hebt.

Goof

Re: [FOTO] Finland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 14:43

Ik dacht bij het lezen van de titel 'Finland' echt foto's te zien te krijgen die Finland weergeven, maar dat doen deze niet echt ;)
Vwb de foto's; ik vind ze weinig spectaculair. De onderwerpen pakken mij niet als objectieve kijker, maar jou waarschijnlijk wel omdat je er momenten of herinneringen aan kan koppelen.
Het vuurtje is leuk, maar voor de kijker niet spannend. De vogel is netjes scherp, leuk dat je de zon er zo bij hebt. De 3e foto vind ik veel te donker, probeer op je belichting te letten of licht hem eventueel achteraf wat op. de 4e is netjes, weinig spannend, maar prima. De laatste laat nog het meest zien van Finland, ik zie vooral veel water, probeer wat te spelen met onderwerpen op de voorgrond en diepte.
Geniet van het land en je studie! :D

geerte

Re: [FOTO] Finland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-16 17:45

Bedankt voor de feedback. Ik ga het proberen te verbeteren, ik heb hier genoeg mooie natuur om te oefenen. :)