[FOTO] Fairytail

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Stephanie_86Jarig

[FOTO] Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-16 20:21

omdat ik buiten het boekje wilde oefenen met fotograferen heb ik een oproepje geplaatst op Facebook om te vragen of mensen mee wilden werken aan een fairy shoot. En dat wilden er een paar dus ben ik op pad gegaan om spullen te lenen en te kopen voor de meiden en om het sfeertje te creëren en dat is aardig gelukt denk k!

Kritisch zijn mag maar ook ik moet nog een hoop leren.

Hier zijn de foto's

1
Afbeelding
2

Afbeelding
3

Afbeelding
4

Afbeelding

5
Afbeelding

6

Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding
9

Afbeelding
10

Afbeelding

11
Afbeelding
12
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Meloen op 09-09-16 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag aangepast

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 09:31

Mooie foto's, toch wat opmerkingen.
Iets uitdrukken met de foto, is bij mij niet zo gelukt.
Je maakt te weinig gebruik van de gemoedsstemming die mensen krijgen, als ze bepaalde kleuren , beelden zien. Zal het proberen uit te leggen. Zwart kan grimmig, boosaardig, dreigend, overkomen.
Wit , lieflijk. De masker gebruik je ook bij een witte jurk, waardoor het lieflijke gedeeltelijk zijn plaats verliest. (Masker maakt soms geheimzinnig)
Foto 5 , een boek staat voor wijsheid (meer voor een tovenaar?), maar het model heeft dan een witte jurk aan en weer die rokende pot. Wat is dan de bedoeling, welk gevoel we daarbij voelen?
Foto 10 is heel mooi, maar de rokende pot, vind ik totaal afwijkend.
Bij de laatste foto, zou de pot kunnen, omdat het gewaad dan iets geestachtiger wordt, maar waarom dan weer de lieve diadeem?(Ook kan de make-up wat enger, als je het spookachtiger maakt)
Het sprookjesachtige wordt vaak teniet gedaan door de wat stijve poses.

Ik ben een grage foto kijker en deze foto's vond ik allemaal mooi. Maar de sfeer kan verbeterd worden, door de spullen wat beter op elkaar af te stemmen.

Stephanie_86Jarig

Re: [Foto] Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-16 13:20

Dank je wel voor de uitleg ik wou een mysterieuze sfeer vastleggen dat was mijn doel eigenlijk