Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marit schreef:HD, ik zou gewoon lekker een flinke tijd gaan oefenen, en niet zo vaak iets op FotoKunst plaatsen. Je niveau is nog redelijk hetzelfde, en dan gaan mensen op een gegeven moment niet meer reageren, en dat zou zonde zijn.
Ik zou dus even de tijd nemen om jezelf goed te verbeteren, en pas als je denkt dat je écht een reeks goede beelden hebt geschoten weer een topic openen
HorseyDude schreef:Marit schreef:HD, ik zou gewoon lekker een flinke tijd gaan oefenen, en niet zo vaak iets op FotoKunst plaatsen. Je niveau is nog redelijk hetzelfde, en dan gaan mensen op een gegeven moment niet meer reageren, en dat zou zonde zijn.
Ik zou dus even de tijd nemen om jezelf goed te verbeteren, en pas als je denkt dat je écht een reeks goede beelden hebt geschoten weer een topic openen
Oh nou lekker dan, dus alleen de PRO'S komen dan aan bod?... De ene maakt weer betere foto's dan de andere, heeft nivo imo niets mee te maken. Trouwens, ik maak zelf wel uit of ik wat post of niet, het is een openbaar forum!