[FOTO] Parkiet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[FOTO] Parkiet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-16 13:44

Net nog deze geschoten, sorry dat parkietemans wat slaperig kijkt...

Afbeelding

Gianti

Re: [FOTO] Parkiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 14:23

Ik stoor me echt verschrikkelijk aan de copyright... Pakt voor mij alle aandacht :=

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-16 14:25

Gianti schreef:
Ik stoor me echt verschrikkelijk aan de copyright... Pakt voor mij alle aandacht :=

Zonder (c) dan...
Afbeelding

Maar zo hou je wel art thieves buiten de deur...

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 16:15

De echte art thieves shoppen ook dit logo er zo af. Erg storend op de foto inderdaad.

Vind het verder geen bijzondere plaat. Leuke foto van een parkietje, maar ik vind er fototechnisch niet zo veel aan. De foto is krap, ik zie zijn oogje niet, en zo nog een hoop andere punten. De achtergrond stoort behoorlijk.

Al met al een leuk kiekje, maar voor mij echt niets bijzonders helaas.

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 16:19

Heel erg krap, kijkt niet lekker. Voor de rest een leuke huis tuin en keuken foto.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 09:25

HD, ik zou gewoon lekker een flinke tijd gaan oefenen, en niet zo vaak iets op FotoKunst plaatsen. Je niveau is nog redelijk hetzelfde, en dan gaan mensen op een gegeven moment niet meer reageren, en dat zou zonde zijn.

Ik zou dus even de tijd nemen om jezelf goed te verbeteren, en pas als je denkt dat je écht een reeks goede beelden hebt geschoten weer een topic openen :)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-16 10:04

Marit schreef:
HD, ik zou gewoon lekker een flinke tijd gaan oefenen, en niet zo vaak iets op FotoKunst plaatsen. Je niveau is nog redelijk hetzelfde, en dan gaan mensen op een gegeven moment niet meer reageren, en dat zou zonde zijn.

Ik zou dus even de tijd nemen om jezelf goed te verbeteren, en pas als je denkt dat je écht een reeks goede beelden hebt geschoten weer een topic openen :)

Oh nou lekker dan, dus alleen de PRO'S komen dan aan bod?... De ene maakt weer betere foto's dan de andere, heeft nivo imo niets mee te maken. Trouwens, ik maak zelf wel uit of ik wat post of niet, het is een openbaar forum! :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 10:43

HorseyDude schreef:
Marit schreef:

Oh nou lekker dan, dus alleen de PRO'S komen dan aan bod?... De ene maakt weer betere foto's dan de andere, heeft nivo imo niets mee te maken. Trouwens, ik maak zelf wel uit of ik wat post of niet, het is een openbaar forum! :)

Dat is niet wat ik ermee bedoel. Dit forum is ook juist voor beginners om tips te vragen. Maar het heeft niet per se heel veel nut om elke week een topic te openen. Ik merk dat je altijd op zoek bent naar veel reacties, en het jammer vindt als mensen niet reageren. Daar probeer ik hier de reden daarvoor te geven. Je zult zien dat als je minder vaak een topic opent, dat mensen weer veel meer gaan reageren!