stoerebanaan schreef:Het is niet een profesionele (idk hoe je schrijft xD) fotograaf. Ze is iets van 16 jaar en heeft een goede nikon
Als ik een hele goede computer koop en ik wil schrijver worden, maakt een super goede computer geen mooiere of betere verhalen voor me dan een goedkope computer.
En als ik een hele dure oven koop, ben ik zonder recepten of ervaring nog geen sterrenchef.
Een camera is een hulpmiddel voor een fotograaf. Een goede fotograaf kan met iedere camera een goede foto maken. Het is de persoon die de foto maakt, niet de camera. 
€ 22,- of € 28,- euro voor een shoot inclusief de reiskosten én inclusief 25 foto's is een prijs waar voor de fotograaf nog geld bij moet leggen. Daar draait een fotograaf verlies op.
Dat kan onmogelijk voor dat geld in die hoeveelheid tijd en met zoveel gratis foto's erbij.
Welke kwaliteit de fotograaf levert, dan zal je zelf waarschijnlijk gezien hebben bij het portfolio toen je deze fotograaf uitgekozen hebt... En of het 't waard is, is ook iets dat alleen jij kunt bepalen.
Maar een góede serie foto's is onbetaalbaar als bijvoorbeeld je paard ineens komt te overlijden door koliek. Wat nu misschien "veel geld" is voor je, had je dan heel graag uit willen geven.
Even door sparen anders, zodat je het toch op de mooie locatie kunt doen?