[TEK] Comeback cadeautje!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

noaenkelly

[TEK] Comeback cadeautje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-16 01:23

Hey Bokkers!

Daar ben ik weer! Ik heb al echt een eeuwigheid niks meer op bokt geplaatst maar ben al die tijd toch nog een beetje een stille meelezer geweest. Nu zie ik altijd zoveel mooie creaties voorbij komen waar ik gewoon weer energie van krijg! Nu heb ik tussendoor niet stil gezeten natuurlijk, Ik ben begonnen aan mijn volgende grote project, een cadeautje voor mn zusje. Deze zou een variatie zijn van een tekening die ik al een keer eerder heb gemaakt en die ik ook op bokt heb geplaatst. Nu ging ik er van uit dat ik de techniek te pakken zou hebben en dat het dus wel een keer af zou zijn... Nou, niets was minder waar :') er is zelfs meer tijd in gaan zitten dan mijn vorige tekening. Maar uiteindelijk ben ik zelf wel tevreden met het resultaat en ik ben vooral eigenlijk heel benieuwd naar jullie mening!!
Dus hierbij de foto's!:

Een van het prille begin:
Afbeelding

Tussendoor ergens:
Afbeelding

En dan het eindresultaat! :)
Afbeelding

Deze tekening is gemaakt met wit en zwart pastelpotlood op zwart pastelpapier. Het formaat is A2.

Selina

Re: [TEK] Comeback cadeautje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 17:07

Mooi, zo zwart op zwart! Leuk dat je weer begonnen bent.
Goed gelukt!

Lijkt me ook lastig om mooi op de foto te krijgen? Heb ik zelf ook altijd last van.

noaenkelly

Re: [TEK] Comeback cadeautje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-16 18:17

Hee! Bedankt voor je reactie! Ja daar heb ik inderdaad ook altijd problemen haha. Met dit formaat is het helemaal zoeken naar hoe je het het best kunt fotograveren.