[FOTO] Värmland - Brattfallet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

[FOTO] Värmland - Brattfallet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-16 22:16

Vandaag met de camera op pad geweest naar Brattfallet, een waterval in Zweden - Värmland (midden Zweden).

Helaas was t erg bewolkt en dus niet zo'n mooi weer, ook stond helaas de waterval zo goed als droog. Wel wat leuke plaatjes geschoten, waarvan ik deze het mooiste vind.

Heb wat gespeeld met vooral de sluitertijd, wat erg lastig was omdat ik geen statief oid heb en dus uit de hand de foto gemaakt heb. Een langere sluitertijd is dan ook niet gelukt.

Afbeelding

Een dennenappel vlakbij de waterval
Afbeelding

Of in zwart wit
Afbeelding

En een paddenstoel
Afbeelding

Gisteren (toen het wel mooi weer was en de zon scheen), deze foto van een bloem gemaakt. Welke ik ook wel goed gelukt vind.

Afbeelding

Tips en feedback zijn altijd welkom. :)

kimberley23

Re: [FOTO] Värmland - Brattfallet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 19:34

Leuk ik ben net terug van vakantie en ben ook bij de waterval Brattfallet geweest :) Inderdaad jammer dat die niet zo woest was maarja niks aan te doen... Zit je op de alevi camping toevallig?

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-16 21:40

Oh wat leuk!

Ja inderdaad erg jammer dat er weinig water was, maar desondanks wel nog steeds een mooie plek.

Zo is ie normaal:
Afbeelding
Foto is niet van mij.

Nee, ik ben nu bij mijn ouders (of nouja, op dit moment in Stockholm dan) en we zitten zelf in emigratie naar Zweden (Karlskoga/Lervik). Dus het is eigenlijk mijn "tweede thuis" en binnenkort mijn echte thuis. :)