Hopelijk gaat het deze keer lukken.
Let niet op de rare achtergrond. Ik heb over een ander mislukt iets heen geschilderd.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wat een heerlijk wollig paardje is het, dat heb je al heel goed vastgelegd. In het hele paard mag nog wel wat meer contrast - je kunt bijvoorbeeld in plaats van zwart ook donkere rood-, paars- en blauwkleuren gebruiken, zodat er meer diepte ontstaat. In wit zit ook vaak wat blauw, geel, naast andere kleuren.
gewoon lekker doorgaan. Expres groene/gele/blauwe enz. Kortom, kleurrijke paarden/dieren creëren, kan je helpen om meer met kleur te durven spelen, zonder dat je het idee hebt dat het "niet klopt". Ik blijf dat een leuke oefening vinden, je zou t eens kunnen proberen
mar_fay schreef:Ondanks het groenige - wat mij overigens niet echt stoort - heb je wel veel meer diepte gecreëerd. Mooi gedaan hoorgewoon lekker doorgaan. Expres groene/gele/blauwe enz. Kortom, kleurrijke paarden/dieren schilderen, kan je helpen om meer met kleur te durven spelen, zonder dat je het idee hebt dat het "niet klopt". Ik blijf dat een leuke oefening vinden, je zou t eens kunnen proberen
) maar ik vind hem echt superleuk geworden!