[FOTO] Pink Glamour.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NatassJa

[FOTO] Pink Glamour.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-16 20:54

Hoi allemaal!

Afgelopen week kreeg ik een berichtje van een vriendin van mij of ik haar wilde helpen met een "project".
Ze is een blogger/beautytester voor Estée Lauder en Glamour magazine.

Ze had een nieuwe lipstick gekregen die ze moest testen en vroeg mij om de foto's te maken.
Super leuk om eens te proberen, maar het moest wel binnenshuis gebeuren.

Iets wat ik eigenlijk nog nooit gedaan had! Gelukkig had ze een vrij licht huis, waar ik me helemaal in kon uitleven! Ze had zelf heel goed in haar hoofd wat ze wilde, dus ik hoefde eigenlijk alleen maar te klikken en wat kleine aanwijzingen te geven. :')

Leuke uitdaging weer, wat ik goed kon gebruiken. Ik heb de laatste tijd weinig tot niets met fotografie gedaan, omdat ik het gewoon even helemaal kwijt was. Geen plezier meer in, geen inspiratie, ik was het kwijt. Maar gelukkig heb ik het plezier weer terug gevonden en kan ik niet wachten om er weer meer mee te gaan doen!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

En dan toch nog even een portretje voor mezelf :D

5.
Afbeelding

Zoals jullie zien echt totaal out of my comfort zone! :')
Dus tips en of kritiek zijn welkom!

Groetjes, Natasja

MarrieLeen

Re: [FOTO] Pink Glamour.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 09:03

Nou, hartstikke goed gelukt toch! Zeker voor de eerste keer! Wat een leuk projectje! :)

Ik twijfelde nog of ik het storend vind dat het model net uit het midden staat op de eerste foto, maar ik geloof het niet. :Y)
Heb je dat bewust zo gedaan of is dat toeval? :)

De laatste foto had ik denk ik mooier gevonden zonder die blauwe waas, verder kijken je kleuren wel heel fijn!

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 10:16

Zo! Mooi gedaan!

Visagie van je model is ook prachtig trouwens..

zeer geslaagd!

Wat voor apparatuur gebruik je?

aiselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 13:07

Super gaaf gedaan zeg! *D
Wat een supergave platen! :j
De kleuren zijn ook heel mooi, gewoon fijne platen met leuke perspectieven waarin het accent héél goed is gelegd. Top!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 19:19

Ik vind persoonlijk de derde plaat nogal eruit vallen. De huid is ten opzichte van de andere foto's een hele andere shade (even als de lipstick trouwens) en daardoor begin ik nogal te twijfelen aan welke kleur het nou precies is :) De laatste plaat vind ik iets te veel naar blauw getrokken links onder, dat kijkt niet helemaal lekker weg. Ik zou 'm iets lichter en subtieler inbrengen.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-16 20:40

MarrieLeen schreef:
Nou, hartstikke goed gelukt toch! Zeker voor de eerste keer! Wat een leuk projectje! :)

Ik twijfelde nog of ik het storend vind dat het model net uit het midden staat op de eerste foto, maar ik geloof het niet. :Y)
Heb je dat bewust zo gedaan of is dat toeval? :)

De laatste foto had ik denk ik mooier gevonden zonder die blauwe waas, verder kijken je kleuren wel heel fijn!

Dank je wel!

Ja is wel bewust voor gekozen :P Vind ik persoonlijk altijd fijner :') Misschien een tikje van mezelf.

Irene2 schreef:
Zo! Mooi gedaan!

Visagie van je model is ook prachtig trouwens..

zeer geslaagd!

Wat voor apparatuur gebruik je?

Dank je wel! De visagie heeft ze zelf aangebracht! Is ze gelukkig erg goed in! :D

Ik gebruik mijn oude vertrouwde Canon 500D samen met de 50mm 1.8!

aiselover schreef:
Super gaaf gedaan zeg! *D
Wat een supergave platen! :j
De kleuren zijn ook heel mooi, gewoon fijne platen met leuke perspectieven waarin het accent héél goed is gelegd. Top!

Dank je wel! Super leuk om te horen dat het geslaagd is! Vond het ook erg leuk om te doen.

Courses schreef:
Ik vind persoonlijk de derde plaat nogal eruit vallen. De huid is ten opzichte van de andere foto's een hele andere shade (even als de lipstick trouwens) en daardoor begin ik nogal te twijfelen aan welke kleur het nou precies is :) De laatste plaat vind ik iets te veel naar blauw getrokken links onder, dat kijkt niet helemaal lekker weg. Ik zou 'm iets lichter en subtieler inbrengen.

3e plaat valt er inderdaad een beetje buiten. Is ook niet een foto die ze gebruikt voor haar blog/instagram. Ik was wat aan het spelen met wat curves en vond het bij deze zo goed passen, dat ik hem maar zo heb gelaten. Had hem er misschien niet tussen moeten plaatsen als reeks.

Het blauwe heb je misschien gelijk in! Het was een parfumflesje waar ik wat mee gespeeld had, omdat het zo'n toffe kleur had. Heb het blauw nog iets helderder gemaakt door er een toffe gradient overheen te gooien. Maar ik snap dat je het misschien iets té vind. Is ook eigenlijk niet helemaal mijn ding, maar vond het bij deze wel heel vet. :D

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 00:50

Ik vind jouw stijl van fotograferen altijd erg prettig! Mooie serie :j Vooral 1 en 2 zijn erg goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 11:04

Prachtige sfeervolle serie. Top gedaan!

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 22:03

Erg mooie foto's! Maar zoals hier ook eerder aangegeven is valt foto 3 er een beetje tussen uit. Bij mij valt dit vooral op omdat ik de compositie niet helemaal mooi vind. Ik zou zelf eerder het flesje rechtop gehouden hebben en de applier (of hoe je het noemt) scheef. Voor mij komt het dan iets natuurlijker over qua vasthouden.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-16 11:13

mingming schreef:
Ik vind jouw stijl van fotograferen altijd erg prettig! Mooie serie :j Vooral 1 en 2 zijn erg goed.

Dank je wel mingming! Leuk om te horen!

Moet zeggen dat ik ook echt blij ben met het resultaat. Was voor mij iets totaal nieuws, maar zeker voor herhaling vatbaar! Ga er eens vaker mee experimenteren! :D
Femke schreef:
Prachtige sfeervolle serie. Top gedaan!

Dank je wel Femke! *\o/*
JewEmm schreef:
Erg mooie foto's! Maar zoals hier ook eerder aangegeven is valt foto 3 er een beetje tussen uit. Bij mij valt dit vooral op omdat ik de compositie niet helemaal mooi vind. Ik zou zelf eerder het flesje rechtop gehouden hebben en de applier (of hoe je het noemt) scheef. Voor mij komt het dan iets natuurlijker over qua vasthouden.

Dank je wel! Ja heb je misschien gelijk in! Dat zijn dingen waar ik dan de, misschien, volgende keer beter op zou kunnen letten!

Binnenkort weer een leuk project met haar, alleen dan wéér iets totaal anders. Dus ga de tips en adviezen zeker meenemen! :)