Zojuist worden wij gebeld dat de fotografe voor onze bruiloft as vrijdag niet komt (met een rot excuus van dat ze het toch wel druk heeft..) Waar vinden wij op zo'n korte termijn een fotograaf, die iig 1x eerder een bruiloft heeft geschoten, die op zo'n korte termijn kan?
Alle hulp is welkom!
maava
Geplaatst: 03-08-16 19:26
Google? Misschien iemand op bokt die nog tijd vrij heeft. Welke omgeving zoek je? Heel veel succes om nog iets te vinden!
Laatst bijgewerkt door maava op 03-08-16 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 03-08-16 19:26
Heb je het al op FB gegooid? Daar krijg je vaak massa's reacties!!! Ik moet zelf helaas werken en kan zo last minute geen vrij meer krijgen helaas...
Maureen95
Geplaatst: 03-08-16 19:27
Jeetje wat vervelend Ik heb geen ervaring met bruidsfotografie dus ik wens je succes met zoeken en ik hoop dat je snel iemand hebt gevonden!
Dreamybol
Geplaatst: 03-08-16 19:27
Samy hier op bokt? Die heeft wel vaker bruiloften gedaan, maar vrijdag is wel heel kort dag natuurlijk.. Wat een ellende, sterkte en bedenk dat het linksom of rechtsom vast op de foto gaat komen!
Helaas, hier ook vrijdag aan het werk en geen kans om vrij te krijgen. Ik weet dat Appelflapje ooit samen met mij een bruiloft heeft gefotografeerd, komt uit Vleuten dus misschien kan zij helpen?
Ik heb geen idee wat je budget is of wat hij zou vragen voor een last minute, maar je zou http://www.orkfotografie.nl/trouwen kunnen proberen. Ervaren huwelijks fotograaf, rustig, kalm en betrouwbaar. Hij maakt echt schitterende foto's.
Laatst bijgewerkt door Vjestagirl op 03-08-16 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zag het langskomen op facebook. Wat enorm oliebol en belachelijk van de fotograaf. Misschien kan Julia hier op bokt wat voor je betekenen? Die maakt echt prachtige foto's.
Ik zag je fb bericht bij een vriendin van mij. ik heb een vriendin van mij getagd Sandra van Spelde heet ze, ( fb pagina heeft ze ook dat is haar hele naam met fotografie erachter) ze komt uit amersfoort dus ook nog dicht in de buurt. dan kan je ook zelf met der contact opnemen mocht je dat willen. Fotos in mijn profiel van de schimmel heeft zij gemaakt. Succes ermee!