[FOTO] Dagje Apenheul

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maxie

[FOTO] Dagje Apenheul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-16 00:23

Vandaag een dagje naar de Apenheul geweest. Helaas was het grootste gedeelte bewolk en donker.
Wat vinden jullie van mijn foto's?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

geerte

Re: [FOTO] Dagje Apenheul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 00:26

De eerste is echt ontzettend mooi en interessant. De rest van de foto's vind ik iets minder, de kleuren zijn minder mooi en minder interessant.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 00:39

Eerste en laatste foto vind ik echt prachtig :j

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-16 11:30

Dank je voor de reacties. Vind zelf de eerste en laatste ook het mooiste. Foto's zijn trouwens niet bewerkt. Ben ook een beginner kwa fotograveren.

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 15:29

Mooie foto's hoor! Ook ik vind de 1e foto het beste. Nr 2 komt daarna en de foto's met alleen de apen die je aankijken , vind ik foto's die iedereen kan maken. (niks mis mee, hoor!) Een beetje actie, of in geval 2 een gekke bek, trekt mij meer. Persoonlijk zou ik bij de laatste 3 foto's de achtergrond grotendeels wegsnijden, zodat het onderwerp groter lijkt.
Je laatste foto vind ik het minst mooi. Dat is altijd smaak. Maar het wazige blad in het gezicht en op het lijf, vind ik niks. Evenals de keuze het aapje niet in zijn geheel te fotograferen. Het aapje heeft iets in de hand en (nieuwsgierig als ik ben) het lijkt me leuker als je dit scherp gelaten had.