Welke 'lucky shot' heb jij geschoten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Welke 'lucky shot' heb jij geschoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 23:35

Beste modjes, ik weet zo niet welke tag er bij dit topic hoort. En ik weet ook geen betere plaats. Maar verplaatsen mag!

Hallo allemaal!
Soms heb je een moment waarvan je weet dat je hem niet (snel) meer mee gaat maken. Maar wat wel heel gaaf is!

En soms heb je dan een mogelijkheid om een foto te schieten..
Laat hier de bijzondere 'once in a ..'-fotos zien!

Ik kwam op het idee door vanmiddag. We waren met de pony in de bak aan het rijden toen één van de kids een haas in de wei zag.
Afbeelding
Ik snel de bak uit.. en kruipend over het gras heb ik voorzichtig foto's zitten maken. Tot ong 1/2 meter afstand kon ik komen!

Afbeelding
Afbeelding

Toen kwam ik te dichtbij en sprintte haaslief weg.. zo naar het rijtje struiken in de buurt. Hij dacht met zijn vacht goed gecamoufleerd te zijn.. maar niets is minder waar ;)
Afbeelding

Wat zijn jullie verhalen, ervaringen en fotos?!

Jildau

Re: Welke 'lucky shot' heb jij geschoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 23:40

Gaaaaaf!

Ik toevallig vanmiddag. Was foto's aan het maken van mijn bijrijder op mijn poownie. Ze was gewoon lekker aan het rijden op het gras totdat er een hele kleine waterplas lag en die was enggg. :')

Afbeelding

Ik was in sportstand aan het schieten en schrok zo van deze actie dat ik direct stopte met foto's maken. Toen we terug gingen kijken zagen we dat deze als laatste van de reeks er nog op stond. Echt een lucky shot. :D

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 23:58

Afbeelding
Roodborstje op 30 cm naast me! Was nog een heel gedoe om op te staan, camera te pakken en een foto te maken, zonder dat die vogel weg vloog

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 00:07

Ik ben heel erg blij met deze foto. Hij is best standaard maar ik was zo blij dat het paard en ruiter dezelfde kant opkeken! En het was geen eens afgesproken :D

Afbeelding