[VRAAG] Meelopen Met Fotograaf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WildBirds

[VRAAG] Meelopen Met Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-16 13:15

Beste Bokkers,
ik ben op zoek naar een fotograaf in de omgeving van Ureterp, Drachten in Friesland (in de zomer vanaf 16 juli tot 29 juli het liefst omgeving Makkum, Friesland. 30 juli tot 14 augustus omgeving Hardenberg) Ik ben ongeveer een jaar bezig met fotografie en wil graag nieuwe dingen leren. dus ben ik op zoek naar een fotograaf waar ik een paar keer mee mag gaan op fotoshoots, fotomeetings of andere gelegenheden waar foto's worden gemaakt. Ik hoop dat er iemand is die met plezier mij dingen wil leren.

Het liefste loop in dus gewoon mee met een fotograaf, maar als jullie ook nog workshops weten, of mensen die gewoon een dag met mij naar het bos willen om foto's te maken hoor ik het graag

hier een paar voorbeelden van wat ik tot nu toe heb bereikt. deze foto's zijn vers van mijn camera, ik bewerk ze niet omdat ik simpelweg daar totaal geen ervaringen mee heb en mijn foto's dus niet wil verpesten.

twee bloemetjes in mijn tuin, ik was best wel trots op de half zwarte/ donkere achtergrond. ik heb geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen haha
AfbeeldingIMG_1689 by dianneveen, on Flickr

Rowena, een van de paarden van RC Het Fjordenpaard
AfbeeldingIMG_1790 by dianneveen, on Flickr

Mijn kat, ik vind de achtergrond niet zo, maar vind de foto alsnog leuk
AfbeeldingIMG_2825 by dianneveen, on Flickr

Snuit van Mika, een van de paarden van RC Het Fjordenpaard
AfbeeldingIMG_2760 by dianneveen, on Flickr

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. :o

Courses

Re: [VRAAG] Meelopen Met Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 13:37

Als je echt een workshop wilt doen raad ik je Mark van Velsen aan voor meer beauty gericht, en anders HypoFocus oid voor paarden fotografie :)

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 22:45

Als je paardenfotografie wilt doen, is Horse Photo Experience wel een optie denk ik. Hypofocus kan idd ook :j

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 11:19

Dergelijke oproepen horen niet op FK thuis, maar op de Markt. Daar kun je een advertentie openen.
Hierboven worden ook goede tips gegeven waar je eens naar zou kunnen kijken.

Daarom gaat er op dit topic een slotje.