Gemengde technieken op doek.
60x90 cm

En na een avondje schilderen ziet mijn atelier er zo uit:

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Die aan de muur is ook echt fantastisch, dat fragiele met dat sterke. Heerlijk, ik blijf kijken.

ik ben echt van de netjes
wat héél handig is in een atelier
En dat je die druppels zo ver krijgt dat ze doen wat jij wilt! Dat lukt mij niet haha CaPrIoLe`79 schreef:Als iemand steeds in elk topic van fnanne positief commentaar plaatst en dan als er iets heel anders geprobeerd wordt heel eerlijk de reactie dat hij dit niks vindt zou toch moeten kunnen? Ik denk dat ze dat liever heeft als dat iedereen denkt gadver en vervolgens een ongemeende brave reactie plaatst. Dit is ook wel echt een love it or hate it stijl, wat ook helemaal niet erg is. I love it!
Fnanne: We Want more! HorseyDude schreef:CaPrIoLe`79 schreef:Als iemand steeds in elk topic van fnanne positief commentaar plaatst en dan als er iets heel anders geprobeerd wordt heel eerlijk de reactie dat hij dit niks vindt zou toch moeten kunnen? Ik denk dat ze dat liever heeft als dat iedereen denkt gadver en vervolgens een ongemeende brave reactie plaatst. Dit is ook wel echt een love it or hate it stijl, wat ook helemaal niet erg is. I love it!
Dacht ik ook, ieder zijn eigen smaak, iedereen is anders..
MamaMiesje schreef:Een nette kunstenaar?Dat dat kan!
![]()
Ga me niet vertellen dat jouw handen nooit onder de verf/inkt/potlood etc. zitten![]()
Zelfs op plekken waarvan je denkt: hoe kán het daar komen?
maar mijn ruimte is eigenlijk altijd heel netjes
CaPrIoLe`79 schreef:Gaaf dat je het nu op deze manier aanpakt! Zal wel door je challenge komen. :p
Het is heel anders als normaal, maar toch blijf je zien dat deze uit jouw hand is.

CaPrIoLe`79 schreef:Als iemand steeds in elk topic van fnanne positief commentaar plaatst en dan als er iets heel anders geprobeerd wordt heel eerlijk de reactie dat hij dit niks vindt zou toch moeten kunnen? Ik denk dat ze dat liever heeft als dat iedereen denkt gadver en vervolgens een ongemeende brave reactie plaatst. Dit is ook wel echt een love it or hate it stijl, wat ook helemaal niet erg is. I love it!
en als je daar niet van houdt is dat prima
En nu kan ik echt wel wat hebben, maar een ander heeft daar misschien veel moeite mee. Het is de toon die de muziek maakt; dus vind je iets helemaal niets; dan is een motivatie daarbij plezierig voor de ontvanger. Ik sluit me daarin aan bij Cayenne