[DIGI] Vliegenschimmel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

[DIGI] Vliegenschimmel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-16 19:56

:wave:
Ik heb weer eens een foto uit het aanvraagtopic genomen om na te tekenen :D
Deze keer een foto van Jets op bokt, Jetske Mulder Fotografie. Klik voor het voorbeeld.

En dit is het dan geworden:
Afbeelding

In dit geval heb ik niet geprobeerd mijn tekening precies op het voorbeeld te laten lijken, dat was niet mijn doel.
Ik wilde mezelf wat meer loslaten. Vandaar dat hij niet helemaal op het voorbeeld lijkt :D

Bedankt voor het kijken!
Laatst bijgewerkt door Artocreas op 17-06-16 20:04, in het totaal 2 keer bewerkt

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 20:00

Zéér knap, ik zou het helemaal niet kunnen nadoen!

Het hoofd vind ik zeer realistisch, het lichaam niet zo..was dat de bedoeling?

Is trouwens een vliegenschimmel en geen stippelpaard haha

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 20:04

Mooi resultaat! En altijd goed om je eigen draai aan een voorbeeld te geven. Ik vind je kleurgebruik, m.n. dat blauwpaarse, heel passend! De zachte, vloeiende stijl die karakteristiek is voor digitale brushes komt ook duidelijk naar voren. Kan het altijd wel waarderen dat het niet 'dichtgepoetst' wordt.
Het groen bij de mondhoek en onder de kaak is eigenlijk een reflectie van het groene gras, zoals je ziet op de voorbeeldfoto. De achtergrond op je tekening geeft echter geen indruk dat er gras dichtbij is en ik zou daarom niet snel hier voor groen gekozen hebben. Maar dat is een klein puntje. Heel knap werk! +:)+

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-16 20:09

Dankjulliewel! :D

Memere, dat was ongeveer de bedoeling ja. Ik vond het wel wat hebben om alleen het hoofd echt helemaal uit te werken :) Thanks!

_Denise_, bedankt voor de uitgebreid feedback & complimenten! En wat betreft de reflectie van het gras, heb je helemaal gelijk in... Ik kijk er nog naar.

noox

Re: [DIGI] Vliegenschimmel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 22:44

wat een prachtig zacht, maar gedetailleerd werk! Bijna schilderachtig, heel mooi :)

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 09:39

Heel erg mooi gedaan!

Artocreas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-16 11:17

Heel erg bedankt allebei!