Ik doe al een lange tijd aan fotografie, misschien kennen jullie mij als YentlShots, voornamelijk paarden en hondenfotografie
Sinds dit jaar ben ik begonnen met muziekfotografie. Muziek is mijn grootste passie naast fotografie, en dierfotografie vond ik na een tijdje niet meer zo leuk. Ik kon mezelf er niet meer echt voor interesseren en wilde wat anders gaan proberen. Daarom dacht ik, waarom laat ik mijn beiden passie's niet combineren!?
Ik dacht altijd dat het ontzettend moeilijk was om concertfotograaf te worden, om ergens binnen te komen, maar gelukkig is dat niet zo! Ik heb zodoende mijn portfolio de afgelopen tijd zo proberen op te bouwen dat er wat moois tussen zit, en ik ben er redelijk trots op. Daarom wil ik het ook aan jullie showen! Enjoy!
Bevrijdingsfestival Drenthe 2016, de band die ik fotografeer

Kovacs // Bevrijdingsfestival Drenthe 2016

Di-Rect // Bevrijdingsfestival Drenthe 2016

Sfeerplaatje

The Brahms // Sfeerpop 2016

Handsome Poets // Sfeerpop 2016

Ik hoop zo snel mogelijk weer nieuwe dingetjes te kunnen gaan schieten, er staat wat op de planning, niet veel maar genoeg om ontzettend blij mee te zijn, en er zijn wat dingetjes die geregeld worden. Dus ik hoop dat ik dit nog veel vaker mag doen!!!