Dat ging dan ongeveer als volgt: ''Marliiiiiiiiiin?? Ik vind jou heeeeeeeeeeel lief. Straks ben ik jarig hè, en ik zit altijd zou graag met m'n neus bovenop jouw schilderijen om ze te bewonderen. Jij kunt vast wel zorgen dat ik op mijn verjaardag mijn neus bovenop een Shiva-schilderij kan duwen, toch?''.
Nou is ze aanstaande woensdag jarig en ik had natuurlijk nog niets gedaan
, dus ik moest even opschieten. Voorwaarden zijn een relatief groot formaat, felle kleuren en veel roze, want roze. Dus zo gezegd, zo gedaan. En om jullie mee te laten genieten heb ik er met een prachtige stellage een filmpje van gemaakt.Shiva, aquarel en fineliners op Canson (300g) 32x41
En omdat ik te ongeduldig ben met uploaden, zal ik morgen een goede foto bij daglicht maken (en eentje van mijn stellage voor de liefhebbers).
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden! Ook qua video, waar absoluut nog dingen aan te verbeteren vallen. In verband met copyright heb ik het gebruik van muziek maar even achterwege gelaten.
Shiva's linkeroog heb ik trouwens overnieuw gedaan, zoals te zien is op de eindfoto, die echter ook nog enigszins vertekend.