[FOTO] Een dagje Noordzeestrand

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HaKuNaMaTa

[FOTO] Een dagje Noordzeestrand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-16 16:05

Hoi Bokkers,

Gisteren zat er een dagje zee in de planning. Maar dan ook echt een keer een goeie dag. Daarom gingen we terug naar de plek waar we vorig jaar een uurtje zijn geweest. En er was echt van alles te zien, van meeuwen, tot zee, tot kwallen!
Natuurlijk kan ik mijn camera niet meer thuis laten liggen.. En graag deel ik een aantal foto's met jullie!

(Foto's zijn verkleind, en via de facebook pagina ge-upload Dus kwaliteit is helaas minder geworden.)

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

Dankjewel voor het kijken! Een reactie zou ik leuk vinden!

Polkiej_x

Re: [FOTO] Een dagje Noordzeestrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 17:07

Gave foto's Kim!!!

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-16 17:42

Polkiej_x schreef:
Gave foto's Kim!!!

Dankjewel meid!

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 23:10

Foto 2 is vet :wow: persoonlijk had ik misschien nog wel iets meer ruimte rechts en onder gelaten/gemaakt, maar compositie is op zich wel leuk zo :D

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-16 23:34

Thesserd schreef:
Foto 2 is vet :wow: persoonlijk had ik misschien nog wel iets meer ruimte rechts en onder gelaten/gemaakt, maar compositie is op zich wel leuk zo :D

Dankjewel voor de tip! Moet wel eerlijk toegeven dat ik ook foto's heb met de kwal meer maar het midden.. Maar vond dit wat anders als alles precies in het midden! :o

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 00:03

aMomentLT schreef:
Thesserd schreef:

Dankjewel voor de tip! Moet wel eerlijk toegeven dat ik ook foto's heb met de kwal meer maar het midden.. Maar vond dit wat anders als alles precies in het midden! :o

Ja compo is zo mooi hoor! In het midden had het een saaie foto gemaakt denk ik, maar vind em nu net iets te krap langs de randjes zeg maar :P gaat niet om vele centimeters haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 13:14

Foto 2 vind ik super interessant!
Maar ik had ze graag een flink stuk groter willen zien.
Op dit kleinere formaat is een foto niet zo goed te beoordelen. Ze komen een stuk beter uit de verf als ze mooi groot zijn :D