Gezocht digitaal tekenaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

white_flame

Gezocht digitaal tekenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-16 12:03

hallo.....
Ik heb te horen gekregen dat mijn twee paarden waarschijnlijk verkocht moeten worden. Ik zou graag een prachtig digitaal werk van de willen zoals dit....

Afbeelding
wat ik zelf maak alleen dan mooier op 3a voor aan de muur.
zou iemand dit gratis voor mij kunnen doen aangezien ik hier geen geld voor heb. ik wil hem zelf wel op canvas laten drukken.

iemand die mij kan helpen? ik zou het erg waarderen....

8nnemiek

Re: Gezocht digitaal tekenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 12:08

Ik denk niet dat er iemand is die dat gratis wil doen. Er gaat natuurlijk enorm veel tijd in zitten.
Als het niet te veel mag kosten, is het dan geen idee om een paar mooie, professionele foto's te laten maken? Er zijn zat fotografen die voor een klein prijsje fotoshoots houden, en genoeg boktmeetings waar je paarden vast welkom zijn.

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-16 12:09

ik fotografeer zelf. maar ik ben dol op digitaal werk

Jaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 12:11

Dan moet je denk ik ook weten dat veel mensen dit niet gratis zullen doen. Zou jij zomaar een gratis fotoshoot doen voor iemand die je niet kent? In een digitale tekening zit meer tijd en werk dan een foto. Ik zou er toch een bedrag voor openstellen als je dit zou willen.

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-16 12:13

ik weet hoeveel tijd het kost omdat ik het zelf ook doe maar niet zo mooi. En ja ik heb 2 keer een gratis fotoshoot gedaan voor iemand die haar paard nog maar voor een paar dagen had en dit niet kon betalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 12:20

Maar als je het geld hebt om hem op canvas te laten drukken, kun je misschien dat geld opzij leggen om eerst het mooie digitale werk van te laten maken, en daarna verder sparen om het later eens te drukken? Kunstenaars moeten tenslotte ook ergens van leven.

Ik denk trouwens dat dit thuis hoort op de Bokt Markt, misschien dat je daar meer kans hebt!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 12:31

lisaturbo schreef:
ik weet hoeveel tijd het kost omdat ik het zelf ook doe maar niet zo mooi. En ja ik heb 2 keer een gratis fotoshoot gedaan voor iemand die haar paard nog maar voor een paar dagen had en dit niet kon betalen.

Maar een fotoshoot (incl nabewerking) kost veel minder tijd dan een digitale tekening.
Dat kost heel wat meer dan een paar uurtjes werk.

Waarom niet zelf een paar mooie foto's maken en die op canvas laten zetten?

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 12:36

Ik denk niet dat je iemand vind die zoiets gaat doen. Misschien mensen die nog niet zo goed zijn, maar k denk dat jij echt realistische mensen zoekt.
Ik doe zelf ook aan digitaal tekenen maar zou dit nooit als opdracht gratis doen gewoon omdat er echt heel veel tijd in zit. Dus sorry, maar denk dat je toch een klein prijsje beschikbaar moet stellen en dan misschien doorsparen voor het canvas

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-16 13:17

wat is een klein prijsje

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 13:41

lisaturbo schreef:
wat is een klein prijsje

Dat is in ieders ogen anders. Ik zou wat websites gaan afspeuren van tekenaars.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 14:04

Ik denk dat niemand zoiets gratis doet. Zoals andere al zeggen er zit veel tijd en werk in, ik zou wat mensen op bokt een pbtje sturen die dit doen en op internet zoeken.

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 20:08

Dergelijke oproepen horen thuis op Bokt Markt. Daarom plaats ik hier een slotje.