[FOTO] Zonsondergang zonder zon, toch heerlijk dagje strand

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AvanKol

[FOTO] Zonsondergang zonder zon, toch heerlijk dagje strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-16 15:16

Of nouja, zonsondergang was de bedoeling, maar helaas hadden we het grootste deel van de dag geen zon of mooie wolken... -O- Maar de gave modellen waren er wel!! :D Ik organiseerde op 2 april een standmeeting bij Langevelderslag, en er kwamen 8 knappe modellen en een stel gezellige fotografen. Het was de 2e keer dat ik op het strand was voor foto's, en ik vond het een geslaagde dag! Graag wil ik enkele foto's met jullie delen! :)

Cartujano
1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

Tara
3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

Oscar
5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

Yack
8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

Lola
10.
Afbeelding

Zsa Zsa
11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

Noraly
13.
Afbeelding

Nomar
14.
Afbeelding

15. (deze wolken waren er dus helaas niet, die zijn geleend van een andere foto :+ :')
Afbeelding

Bedankt voor het kijken, en modellen en collega's bedankt voor de gezellige dag!! :D
Laatst bijgewerkt door Meloen op 14-04-16 14:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel op verzoek aangepast

louiisaa

Re: [FOTO] Gave paarden op het strand met zonsondergang

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 07:56

Wat leuk! ik ga ook maar eens een meeting in mijn buurt organiseren :') Ik woon 5 minuten van het strand vandaan en nog doe ik het bijna nooit! Mooie foto's hoor! vooral die met een silhouette vind ik erg mooi!

AvanKol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-16 09:24

louiisaa schreef:
Wat leuk! ik ga ook maar eens een meeting in mijn buurt organiseren :') Ik woon 5 minuten van het strand vandaan en nog doe ik het bijna nooit! Mooie foto's hoor! vooral die met een silhouette vind ik erg mooi!

Dankje! Ja vaak als iets dichtbij is, komt het er juist niet van :P ik moet er echt lang voor reizen, dus ben erg blij met deze leuke modellen en de uiteindelijke foto's. Wie weet deze zomer nog een x! :)

Marjoleine89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 11:59

Leuk!

Ik vond het echt leuk, en wat een mooie foto's van Zsa Zsa, helaas was ze met de portretfoto's niet echt wakker te krijgen haha

AvanKol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-16 13:23

Marjoleine89 schreef:
Leuk!

Ik vond het echt leuk, en wat een mooie foto's van Zsa Zsa, helaas was ze met de portretfoto's niet echt wakker te krijgen haha

Nee toen was ze er klaar mee idd! :') ach maar ze had daarvoor ook zo gaaf geshowd in de paddock! <3

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 08:55

welke instellingen waren het beste betreft de silhouetten? Ik ga me er vanavond eens aan wagen :D

Michelleex

Re: [FOTO] Zonsondergang zonder zon, toch heerlijk dagje strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 23:01

Mooi!

Ben erg blij met de resultaten, misschien toch nog eens overdoen, alhoewel je de wolken er prachtig in hebt weten te zetten.