[DIGI] [WIP] Mijn eerste digitale tekening

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mnka

[DIGI] [WIP] Mijn eerste digitale tekening

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-16 21:58

Hoi iedereen!

Ik heb vaak heel erg impulsief in eens zin om te tekenen. Meestal als ik ook begonnen ben, maak ik de tekeningen helaas niet af. Dat komt, omdat ik zelf heel erg perfectionistische ben. Ook ben ik erg slordig :P Hopelijk kan ik mijzelf via deze manier motiveren om het af te maken.

Normaal tekening ik met pastelkrijt en potlood etc. Maar dan krijg ik overal vlekken op het vel papier en krijg ik ze er niet meer netjes uit... -O-
Dus dacht ik, waarom niet eens een keer digitaal proberen? Deze tekening is puur alleen om te oefenen.Zelf heb ik nog niet heel veel gevoel met digitaal tekenen, dus heb ik nu het paard voor deze keer overgetrokken. In de toekomst ben ik van plan om veel te gaan schetsen op de pc.

Tips zijn altijd welkom! :j Ik vind het zelf nog heel lastig om de kleuren vloeiend in elkaar over te laten lopen en het niet te zacht laten lijken. Ik gebruik photoshop cc en een standaard chalk brush. Ik werk zelf met maar één laag, dat vind ik voor nu even prettiger. Anders ga ik de hele tijd zitten klooien om kleine dingetjes.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

yvanna

Re: [DIGI] [WIP] Mijn eerste digitale tekening

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 22:02

Mooi begin!

mnka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-16 22:33

Dankjewel! :o
Vandaag ben ik een klein stukje verder gekomen, alleen weinig tijd dit weekend om verder te tekenen. Hoop dat ik dinsdag de volgende update kan plaatsen! :D

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 19:19

Ziet er al goed uit!

mnka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-16 12:57

Dankjewel!
Vandaag weer een paar uurtjes bezig geweest. :D Merk alleen wel dat door het uploaden de kwaliteit vermindert is. -O-
Afbeelding

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 13:01

Dat wordt wel gaaf!