[TEK][WIP] Bono Vox

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pluisje1998

[TEK][WIP] Bono Vox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-16 00:50

Hoi Bokt,

Eindelijk ben ik weer aan het tekenen geslagen na een maand of drie helemaal niets gedaan te hebben. Ik heb besloten om verder te gaan aan de tekening waar ik aan bezig was voordat ik het zo druk kreeg.

Een zwart-wit portret van mijn held, U2-zanger Bono Vox. Ik gebruik onder andere houtskool, grafiet, en pastelkrijt. Het formaat is A4, wat kleiner is dan waar ik normaal op teken dus ik hoop dat het goed uit gaat pakken. Dit is de tweede keer dat ik op deze manier een portret teken en de eerste keer op dit formaat.

WIP 1
Afbeelding

WIP 2
Afbeelding

WIP 3
Afbeelding
WIP 4 Zover ben ik nu.
Afbeelding

Tips en (opbouwende) kritiek zijn altijd welkom. Ik hoop dat dit topic me de motivatie geeft om dit zo snel mogelijk af te maken. De foto’s zijn van drama kwaliteit, doet de tekening geen goed, zal zsm een goede WIP plaatsen.

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 02:54

Ik kon het niet laten om te reageren! Ziet er echt goed uit tot nu toe, ik zou dit topic in de gaten houden! Heb voorlopig nog geen opbouwende kritiek, maar wie weet komt dat wel. :D

(het is trouwens sinds begin jaren 80 geen Bono Vox maar Bono, maar dat zie ik door de vingers door zo'n goede tekening. :D :P)

veersche

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 06:40

Prachtig!
Hier ook een groot fan van U2 *\o/* *\o/* *\o/*

Bono Vox klopt gedeeltelijk. Paul heeft de naam Bono aangenomen vanuit Bono Vox (mooie stem) ;)

Fnanne

Re: [TEK][WIP] Bono Vox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 08:58

Mooi contrast al :j
Ben erg benieuwd naar een vervolg :)

Pluisje1998

Re: [TEK][WIP] Bono Vox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-16 10:37

Oh oeps sorry voor de fout met de naam. Dat is er bij mij ingeslopen, mijn ouders noemen hem altijd zo. Kan de OP helaas niet meer aanpassen.

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-16 13:27

Pfff, na meer dan een maand eindelijk weer tijd gehad om hier aan verder te gaan. Even een snelle foto van waar ik nu aan bezig ben. Nog steeds zijn tips en opbouwende kritiek altijd welkom.
Afbeelding
De foto is dramatisch, ik zal misschien vanavond nog even een betere maken.