Hallo iedereen,Het begon allemaal toen ik heel graag een eigen armbandje wilde hebben met het haar van mijn lievelingspaard op stal. Omdat ik al heel erg van het knutselen en armbandjes maken ben ging ik eens op zoek naar hoe je dan zelf zoiets zou kunnen maken.
Wat blijkt, er is echt bijna niets over te vinden
dus mijn zoektocht ging door en ik begon ook in andere talen te gaan zoeken op youtube en ook de filmpjes te bekijken die over vlechten met touw gingen. Daar kon ik al aardig mee op weg komen! Na veel foto's te hebben bestudeerd kon ik mijn materialen gaan bestellen.
Toen ik eenmaal de vlecht af had kwam het gestoei.... Want hoe kreeg ik die vlecht in het slotje zonder dat de vlecht losser ging zitten.
Na heeel veel gepruts en gepriegel had ik eindelijk mijn tactiek! Ik besloot eerst de uiteindes met superlijm te lijmen, en vervolgens af te knippen (dan bleef de vlecht in perfecte houding) en daarna kon het met sieradenlijm in het slotje lijmen
Hier dan eindelijk de resultaten
1. Ronde armband met magneetsluiting strass

2. Platte armband 5 strengen met hartjesbedel + sleutelhanger met bedel

Ik ben echt super blij met hoe het is gelukt
Hebben jullie ook wel eens zoiets gemaakt? Wat heeft jou toen het meest in de weg gezeten? bij mij dus de sluiting erop krijgen
Ik ben benieuwd naar jullie verhaaltjes
Groetjes,
Louisa
maar ik ben op zoek naar inspiratie voor een leuke mannen vlecht armband, iets moois. ^^