Het harsgedeelte klopt namelijk wel en het is ook relatief pijnvrij (al deed het wel af en toe emotioneel pijn toen ik nog in de experimenteerfase was en er wel eens wat mislukte
)Eerder heb ik al eens een topic geopend over mijn 'beginschreden'. Ik liet toen mijn eerste sterling zilveren ringen zien. Inmiddels ben ik daar heel vertrouwd mee geworden

1. Zilveren ring met hondenhaar, ingelegd op een bruine ondergrond

2. Deze was ook erg leuk om te maken. De lievelingskleur van degene waarvoor deze ring bestemd was, was namelijk groen (al leuk omdat dat ook mijn favoriete kleur is). Ik kreeg echter samen met het haar ook een print van DE kleur groen en denk dat dat heel goed gelukt is?

3. 5mm en 6mm breedte met paardenhaar
4. Ik ben zelf helemaal gecharmeerd van RVS. Het wordt niet dof/zwart/mat en is nog hypoallergeen ook. Veel mensen denken meteen aan 'industrieel' of mannensieraden bij RVS. En als je het combineert met leer, krijg je inderdaad een hele stoere look:

5. Met as van een paard

6. Maar ook dit is RVS en toch heel licht en elegant, nietwaar? (Bevat trouwens haartjes van onze 3 kinderen)

7. Wat ik heel graag ook nog wilde, is kijken of ik iets kon laten 'zweven' in de hars. Dat leek mij zo mooi (dit is waar de emotionele pijn om de hoek kwam kijken bij de experimenten...
). Uitendelijk werd dit de eerste met een klein plukje haar van mijn nichtje in (uiteraard) een rvs hanger 

8.

9. Dan wil je natuurlijk ook weten hoe makkelijk het gaat met 'iets anders' en aangezien ik alle melktandjes van onze kinderen bewaard heb.....waarom ook niet

10.

11. RVS Pandora style kraal met haartjes van 2 cavia's op een leren armband met sterling zilveren sluiting.

12.

13. Het is natuurlijk niet alleen maar harsen....we vlechten ook nog steeds

14.

15. Maar het harsen biedt wel mooie mogelijkheden

Ik ga binnenkort ook maar eens wat bestellen