Ik heb het eens uitgeprobeerd op een van mijn opdrachten. Ik vond het erg grappig om terug te kijken!
Ik schilder met acrylverf, en heb voor dit bordje een metallic-goudverf er doorheen gemengd waardoor je wat extra glans in de vacht terug ziet, maar dat is erg lastig om op foto te zetten helaas..
Het formaat van de schildering zal iets kleiner zijn dan 10x10 cm.

Verder ook nog een paar andere opdrachten gekregen die ik érg leuk vond; namelijk een frans huisje wat nog gerenoveerd moest worden, en waar ik me op mocht uitleven

Een bordje wat zo romantisch mogelijk moest worden

En het schilderen van mensen/ruiters op dit mini-formaat vind ik altijd een leuke uitdaging!

En als laatste; een opdracht voor een kindje wiens hele kamer in het thema 'de sprookjesboom' gedecoreerd is, en daar hoort natuurlijk een sprookjesboom-naambord bij!
Later heb ik het gras nog aangepast, maar helaas geen foto meer van.

Paarden blijven leuk om te schilderen, maar opdrachten met planten en natuur vind ik helemaal prachtig om te doen!
En sinds kort ben ik nieuwe bordjes aan het ontwerpen, van steigerhout, en ander ruw hout.. krijtbordjes.. en andere soorten. Dus binnenkort hopelijk weer genoeg materiaal voor een nieuw topic
die details zeg!