misschien een rare titel, maar ik ben gek op dingen maken en freubelen, of tekenen of schilderen. Ik probeer lekker veel dingen uit en kijk ook veel op pinterest. Omdat ik zo veel freubel, heb ik ook heel veel materialen in huis (lang leve de action
) en die moet je ook kunnen opbergen? Ik ben via pinterest op het idee gekomen om van die plastic flut poppetjes op een potje te plakken en deze in zijn geheel te schilderen. Het resultaat vind ik zelf erg leuk en door er krijt stickers op te plakken (o.a de action) is het ook heel overzichtelijk. Helaas werkt het krijten niet heel erg goed, maar dat maakt niet zo veel uit
Ik wou graag het resultaat laten zien, we zijn namelijk gek op dieren op bokt, toch? Ik ben er met nog meer bezig, via mijn vader en mijn eigen gehamster kom ik namelijk snel aan potjes en heb al genoeg van die poppetjes haha! Ik probeer de kleurtjes te laten matchen en een beetje uit te breiden, beetje bij beetje. 

Groetjes Eclair98 oftewel Bente

Ik heb een site waarop ik zelf gemaakte dingen verkoop voor het goede doel (WNF), kan altijd wat voor je maken?