[TEK] paard in pastel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

binky

[TEK] paard in pastel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-16 20:19

Meestal teken ik portretten of ga ik los met veel kleur op doek, nu me toch ook maar eens gewaagd aan een paard en wat voor een, een prachtige zwarte tinker met bijzonder prachtige lange manen. Ik ben tevreden over het resultaat, wat vinden jullie er van. En ik kan tegen kritiek dus zie je verbeter punten hoor ik ze graag.
Afbeelding

Selientje

Re: [TEK] paard in pastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 20:29

Erg mooi gemaakt!
Let in het vervolg alleen wat beter op de verhoudingen, met name het hoofd van het paard :)

binky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-16 21:48

Selientje schreef:
Erg mooi gemaakt!
Let in het vervolg alleen wat beter op de verhoudingen, met name het hoofd van het paard :)

Het is te kort en te breed he :o

Bimmerd

Re: [TEK] paard in pastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:56

Het hoofd is niet zo zeer te kort, maar wel te 'dik'. De onderlip en kin hadden er niet op gehoeven zegmaar voor de verhoudingen.

Maar verder heb je wel een hele mooie manier van tekenen. Je stijl is fijn om naar te kijken +:)+ Het kleurgebruik is ook heel goed.

Nienke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 23:34

Heel mooi! Mooi contrast en veel details! _/-\o_
Misschien een tip: het lijkt nu alsof je papier er erg doorheen schijnt, wat opzich prima is natuurlijk, de kleur past er goed bij en het lijkt mooi. Maar als dat niet je bedoeling was, het kan met pstel handig zijn om met meer lagen te werken, zo komt het paard meer van het papier af :)