Ik moet 'm even wegleggen, omdat ik de fouten niet meer zie. Spot jij ze, dan hoor ik het graag. Paard heeft een kolletje, klein wit vlekje op de neus en een witte onderlip.
Ik dacht serieus even dat het de voorbeeldfoto was voor ik me realiseerde dat het de tekening al was. Ontzettend mooi!
iirrssjjee
Geplaatst: 08-02-16 13:08
Wauw... Ik dacht eerst dat het een foto was . Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat de neusriem misschien te glimmend is en daardoor wat "nep" lijkt...
Het zou een lakneusriem voor moeten stellen, maar ik vind hem zelf ook wat te aanwezig. Daarnaast vind ik de aanzet naar het neusgat rechts heel vreemd lijken. Toch handig om het even op scherm te kunnen controleren. Op papier zie ik het uiteindelijk niet meer.
Heb je hem al eens voor de spiegel gehouden, ofja op je scherm even spiegelen. Dan zie je vaak zelf sneller wat je er mis aan ziet. Voor ons ziet hij er heel mooi uit, maar wij weten natuurlijk niet wat de bedoeling was.
haffylover
Geplaatst: 08-02-16 14:04
ik zie bij het voorhoofd net onder de oren vooral onder het linker oor ziet voorhoofd er kwa schaduw vreemd uit verder echt super gaaf.
Donja
Geplaatst: 08-02-16 16:42
Het oor rechts (voor de kijker) lijkt wat grof/breed vanaf achteren/aanzet.. maar aangezien ik niet weet hoe het paard zijn oren zijn...
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vind de schouders er wat vreemd uitzien. Alsof ze scheef zitten ten opzichte van elkaar. (Alsof zijn rechter schouder een stuk hoger zit dan links)
Wat ontzettend mooi, zeg. Ik zie helemaal geen foutjes, niets meer aan doen! Bij de vorige update vond ik de ogen nog wat mat, maar die zijn nu echt tot leven gekomen. Heel mooi gedaan, dat zwart op zwart is inderdaad prachtig!