[FOTO]Dagje Diergaarde Blijdorp

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LoveUggs

[FOTO]Dagje Diergaarde Blijdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-16 23:58

Hoi!
Ik had mijn camera al een tijdje niet meer gebruikt, vriendlief en ik hadden eens allebei een hele dag vrij, dus besloten naar Blijdorp te gaan. Camera mee en hop! Eerst dachten we geluk te hebben met het weer, maar het was KOUD.. En op een gegeven moment ook NAT.. :(
Maar dat maakt de foto's niet minder! :D

Ik kwam er een beetje laat achter dat mijn ISO nog heel hoog stond van de vorige keer, dus sommige foto's bevatten wat ruis.. Daarnaast heeft Flickr ook flink wat verscherpt.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

15. We sluiten af met deze super schattige Wallaby's
Afbeelding

Ik moet zeggen, 15 foto's kiezen uit 85 foto's waar je blij mee bent is lastig.. Je wilt je mooiste foto's laten zien, maar ook de meest aandoenlijke foto's.. Kiezen is moeilijk, maar ik hoop dat jullie het een leuke selectie vinden! :j

Anoniem

Re: [FOTO]Dagje Diergaarde Blijdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 16:02

Dat is zo zeker een mooi verslag van de dag geworden.
Zeker die drijfnatte kameel, hihi

Foto 10 is niet helemaal scherp. De scherpte lijkt iets vóór het diertje op de grond te liggen.

De eerste foto is interessant qua pose/uitsnede, maar een koraalduivel hoort normaal met de stekels wat meer naar buiten te zwemmen.
Hij lijkt nu wat gespannen of een sprintje te trekken ofzo.

Foto 2 heeft lekker spannende kleurtjes

Foto 5 vind ik het takje op de voorgrond vervelend.
Daar kun je in de dierentuin natuurlijk niet altijd iets aan doen, maar het maakt de foto wel wat minder mooi.

Foto 6 kijkt het beestje een beetje gefrustreerd.
Probeer bij dieren goed op te letten hoe ze zich voelen en controleer de gezichtsuitdrukking voordat je een foto maakt.
Net zoals dat je bij paarden ook wacht tot de oortjes naar voren staan ;)

LoveUggs

Re: [FOTO]Dagje Diergaarde Blijdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-16 18:08

Dank je!

Foto 10 zie ik idd wat je bedoeld! :j scherpte lijkt idd op het stukje gras voor het beestje te zitten. Dat was me nog niet opgevallen.

Foto 6 was lastig. Heb er 3 fatsoenlijke foto's van kunnen maken, waarvan hij op deze heet meest richting de camera keek. Beestje lag een beetje te chillen. Nu weet ik niet hoe ze er normaal bijliggen natuurlijk :+