Ik heb een tijdje getwijfeld om een jaar overzicht te maken, maar ik kijk met zoveel plezier naar al die overzichten dus dan moet die van mij er ook maar komen

En het was ook een vol jaar! Ik heb mijn VWO afgerond, ben naar Elfia, Berlijn, Vietnam, Los Angeles, Londen en een boel meetings geweest en ik heb mijn portfolio helemaal vernieuwd!
(sorry voor alle collages, maar ik ben heel slecht in kiezen
)Het overzicht van 2014
Het jaar begon met mijn eerste Fantasie Fair, Elfia 2015.
Daarna mijn eerste meeting van het jaar, een dressuur paarden meeting

Mijn eerste portfolio shoot met onder andere Fjord, Gylfi

Hierna ben ik met 4 vrienden een weekje naar Berlijn geweest als eindexameneis

Ook had ik Vito voor mijn lens, een enorm gave tuiger!

Als afsluiting van mijn middelbareschool tijd heb ik met mijn moeder een reis door Vietnam gemaakt. Wat een enorm mooi land en enorm vriendelijke mensen!

Gelijk na onze reis stond de volgende meeting op de planning, de dressuurpaarden meeting deel 2. Wat onder andere ook mijn eerste zelf georganiseerde/overgenomen meeting was!

En een last minute meeting, ze zochten nog fotograven voor dit weekend

Op dezelfde stal als de laatste meeting heb ik ook een workshop paarden fotografie gegeven, waar onder andere dit geweldige model op de foto stond

Ook ben ik afgereisd naar het zuid-oosten van het land om Yuna van Deetjeeuh op de foto te zetten

En toen werd het 13 september, de datum dat ik voor 5 maanden naar Los Angeles zou gaan!
De vlucht was hel, koffers kwamen niet aan, airco deed het niet of stond veel te hard, te laag ingedeeld op school, openbaar vervoer? op tijd komend openbaar vervoer? kan dat? Al bij al niet mijn stad, wel heb ik een paar erg leuke dingen gedaan, Disney land, Universal Pictures en strand!

Toen ik na 4 weken de kans kreeg om te verhuizen naar Londen heb ik die met 2 handen aangegrepen en 12 oktober vloog ik naar Londen. Waar de vorige vlucht hel was was dit een heerlijke vlucht bij de nooduitgang = heel veel been ruimte!
Ik heb uiteindelijk 10 weken in Londen gezeten, een enorm leuke tijd! 6 weken school (deze keer wel op het goede niveau) en 4 weken stage op Wimbledon Village Stables. In een van de eerste weekende ben ik ook naar de Zoological Society of London, oftewel de dierentuin geweest

Ook heb ik veel door Londen rond gelopen, wat is het toch een enorm gave stad!

En dit jaar? Dit jaar ga ik eerst maar eens op zoek naar een baan om daarna waarschijnlijk hier in Leiden of geschiedenis of criminologie te gaan studeren
Ook staan de eerste paar fotoreportages al geboekt! En hoop ik dit jaar weer een hoop paarden en honden voor hun eigenaar op de foto te mogen zetten!