2015 Zou mijn jaar gaan worden, leren om trots te zijn op wie ik ben en wat ik doe en minder druk te maken over wat anderen doen en denken. Alle zeilen bijzetten om achterstanden in te halen en met name mijn creativiteit meer tot uiting te laten komen! Naast dat ik heel veel heb gehad aan familie, vrienden en m'n paard heb ik dit jaar gemerkt dat creatief bezig zijn zo'n heerlijke uitkomst is

Ik kan het iedereen die in een dip(je) zit aanraden, het is zo rustgevend en heerlijk om te doen! 2015 is voor mij ook écht een topjaar geworden en ben ook echt trots op hoe alles uitgepakt heeft. Nooit opgeven!
Dit was mijn creatieve jaar:

Het begon heel tof met een publicatie in de CosmoGIRL, met mijn tekeningen: Black Creations

Later deze maand kocht ik voor de fun een graveerapparaat en brander, toen nog niet wetende dat die laatste m'n beste vriend zou worden

Ik rondde mijn eerste hondenportret af

En was aan het experimenteren geslagen en kocht wat leuke spulletjes

Al gauw was daar m'n eerste creatie, heerlijk om zo te knutselen! Een persoonlijke sleutelhanger

Een maandje later had ik eindelijk weer een mensportret af kunnen ronden.

Was het bijna Moederdag en maakte ik een persoonlijke sleutelhanger voor mijn mama!

Kreeg de smaak de pakken met het inpakken. Dat is zo leuk om te doen! Ik kom heel vaak thuis met nieuw inpakpapier - haha

Ook Vaderdag mocht natuurlijk niet vergeten worden, dus ik ging aan de slag met sleutelhangers voor Vaderdag!
Liefde voor leer en hout werd steeds groter; ik ben echt fan van deze materialen! Heerlijk om mee te werken en natuurlijk de houtbrander bij te gebruiken. Zo ontstond deze TAG van leer en toverde ik een simpel houtje om tot sleutelhanger!
Halverwege het jaar maakte ik steeds meer creaties met veertjes, leer en hout

Naast het experimenteren met hout ging ik ook meer proberen met het leer. Zo maakte ik een sleutelhanger met tag's van leer, een soort verhaaltje/quote

Naast het branden van de sleutelhangers wilde ik ook grotere objecten gaan maken.. Dat werden al gauw naambordjes op hout met boomschors
Heerlijk om met die brander aan de gang te gaan!

Ik heb ook een filmpje van het branden, maar die krijg ik niet geplaatst

Nogmaals, ik kan het iedereen echt aanraden om eens lekker te gaan knutselen
Het is rustgevend en maakt je hoofd leeg. Ik vind het super leuk om te doen, maar heb er ook echt heel veel aan gehad!Mijn motto is dan ook:

Hopelijk heb ik met dit topic wat mensen kunnen inspireren
Op dat iedereen een geweldig 2016 mag hebben!