Ik heb dit jaar veel getekend en veel is nog niet af. Verder merk ik wel dat ik naar mijn idee flink vooruit ben gegaan. Dan zullen we maar eens beginnen met wat ik wel af heb

Ik ben begonnen met doodlen. Dat is toch ergens mijn favoriete stijl van tekenen. Daar kun je lekker creatief op los gaan. Ik heb daarme deze tekening helemaal afgemaakt

Ik heb ook mijn eerste echte oog gemaakt. Ben er nog steeds heel tevreden mee voor de eerste keer

Dit is mijn allereerste acryl schilderwerk. Deze heb ik op school met het vak tekenen gemaakt. Ik heb er een 8,5 voor gekregen

En dit is mijn laatste tekening van het jaar. Iedereen weet wel dat Adele dit jaar weer is teruggekomen. En ze heeft mij goed meegenomen. Ik ben een diehard fan geworden

Dan kan het natuurlijk ook niet missen dat ik haar moet tekenen.

Ik heb in het begin van het jaar ook meegedaan met het challange topic om elke week een paard te tekenen. Helaas heb ik afgehaakt vanwege tijdgebrek. Maar alsnog heb ik hier een collage van de tekeningen die ik daaruit heb gemaakt.

Natuurlijk heb ik een hoop tekeningen niet af. Dat is typisch mij, ik begin en midden in een tekening begin ik aan een andere en vergeet ik die ene. Dat is een voornemen van 2016 voor mij. Om daaraan te werken

Nou deze tekeningen wil ik in 2016 afmaken:
Ik ben fan van bijna elke celebrity die ongeveer bestaat. Ik ben zo ook fan van Ariana Grande. Ook van haar moest ik een tekening maken. Die heb ik alleen nog steeds niet af

Verder ben ik ook nog steeds niet klaar met de tinker van Draaakje uit het aanvraagtopic. Ik ben daar vastgelopen en toen ben ik begonnen aan een nieuwe tekening met als resultaat dat ik deze niet meer af heb gemaakt.

En ik heb nog een best groot doodle project waar ik mee bezig ben. Maar deze kost enorm veel tijd. Ik ben al iets verder dan de foto maar daar komen nog ups van

Het tekenjaar is beter als vorig jaar. Maar ik ben ook flink vooruitgegaan naar mijn idee. Ik doe het nu ook met veel meer plezier en geduld als vorig jaar. Ik hoop dat ik aankomend meer teken en meer afmaak. Dat is echt mijn voornemen.