Het is het 3de jaar dat ik serieuzer ben gaan fotograferen en vind het eigenlijk alleen maar steeds leuker worden!! Ik heb veel dingen uitgeprobeerd dit jaar en veel geleerd. Aankomend jaar wil ik hier zeker mee doorgaan en hoop veel leuke dingen te mogen gaan fotograferen.In februari een leuke en erg leerzame workshop actiefotografie gedaan bij Mijn Stijl Fotografie, zeker een aanrader!

In April een hondenmeeting gedaan.

Mijn eerste meeting met mensen in Mei bij de Drunense Duinen, 1 van mijn favoriete gebieden om foto's te maken.

Soesterduinen is ook een erg mooie omgeving, in Juni had ik hier een meeting met kinderen, lastig maar ook weer een hele uitdaging om te doen.

In augustus heb ik een paar leuke fotoshoots gedaan bij een pensionstal van onder andere deze 2 knappe paardjes met hun trotse eigenaar/verzorgster.

Ook in augustus mijn eerste zonsondergangsmeeting wat ik al een tijdje graag wilde doen, aankomend jaar hopelijk weer!

Terug naar de Soesterduinen in September voor een leuke meeting met honden tussen de hei, dit blijft toch wel supergaaf om te doen met die mooie kleuren!

Oktober was een drukke maand met o.a een herfstshoot met gezellige kinderen en 1 met hond en eigenaar.

December weer een drukke maand met een Extreme make-up meeting, dit was met een ontzettend leuke groep mensen. Ik vond het wel erg lastig om modellen te fotograferen maar dat is dan ook weer erg leerzaam. Later deze maand nog wat dingetjes uitgeprobeerd met tegenlicht bij ons op stal.