[FOTO] Op het laatste nippertje.. Mijn jaaroverzicht 2015

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hamsterfan

[FOTO] Op het laatste nippertje.. Mijn jaaroverzicht 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 21:03

Hallo iedereen!

Zo op het allerlaatst toch nog een jaaroverzicht van mijn kant. Linkjes zijn ook zeker de moeite waard :D

Januari
Begin dit jaar ben ik weer naar Jumping Amsterdam geweest. Hier scoorde Charlotte Dujardin met Valegro de mooie score van 93.900%
Wat een waanzinnige proef!

Afbeelding

Patrick van der Meer met Uzzo - 75.725%
http://i68.tinypic.com/2vsnoye.jpg

Hans Peter Minderhoud met Glock's flirt - 79.250%
http://i66.tinypic.com/1rqgko.jpg

Februari
Ik zou naar het bos gaan met een vriendin van mij om foto's te maken. Achteraf was het weer niet zo goed, dus waren we dicht bij huis gebleven. Toen het eenmaal droog was besloten we op straat maar een plekje te zoeken en het resultaat was erg geslaagd :D

Afbeelding
&
Foto 2

Maart
In Maart werd er op bokt een steampunk meeting georganiseerd.
Heel veel ervaring met mensen fotografie had ik niet. Daarnaast heb ik voor het eerst met een losse flitser gewerkt. Van Richard (Bagheera_206 op bokt) kreeg ik even een 5/10 minuten snel cursus hoe de bediening er van werkte en daarna gelijk aan de gang :+
Ben nog steeds ontzettend blij met de resultaten van die dag.

Robin
Afbeelding

Mara
Afbeelding

Patricia
Jennefer

April
In April heb ik eigenlijk niet gefotografeerd dus we maken even een sprongetje naar mei :D

Mei
Begin mei had ik een leuke fotoshoot met Blacky, van Duality hier op bokt.
Ook werd er een meeting georganiseerd in het Amsterdamse Bos. Wat een prachtig weer hebben we die dag gehad! Daarnaast heb ik ook nog een leuke fotoshoot gedaan deze maand.

Blacky

Vrederiek
Afbeelding

Dylan
Aquesto
Katie
Terra

Juni
Juni was een erg drukke maand. Ik benaderde de stadsschouwburg hier in de buurt om te vragen of ik foto's mocht maken bij 2 dans voorstellingen.
Beide dansscholen gingen hier mee akkoord waardoor ik 2x een dansvoorstelling heb mogen fotograferen!
Wat ontzettend leuk om te doen! Op 14-06 deed ik de dansvoorstelling Alice in Wonderland, een paar dagen later op 19-06 fotografeerde ik de andere dansvoorstelling.
Dit is zeker iets wat ik in de toekomst vaker wil gaan doen.
Ook ging ik als fotograaf met een vriendin van mij naar Paard & Leven en fotografeerde ik op de Subtop in Velsen-zuid.

Alice in Wonderland;
Afbeelding
&
Afbeelding

Dit schattige meisje ging zwaaien toen ze opkwam :D
Andere dansvoorstelling

Tijdens de Subtop
Afbeelding

Paard en leven

Juli
In Juli heb ik ook even een rustige maand gehad dus maken we een sprongetje naar Augustus!

Augustus
In Augustus fotografeerde ik onder andere weer op de Santpoortse feestweek. Ik ging ook weer een keer foto's maken met een vriendin van mij. Het werd tijd om ook eens mijn 50mm lens te gaan testen die ik net had aangeschaft en ik ben ontzettend blij met deze lens sindsdien.
Sinds de maand Augustus heb ik ook eindelijk een logo voor mijn fotografie.

Afbeelding

Afbeelding

Ook organiseerde ik zelf een zonsondergang meeting.
Echt een zonnetje hebben we niet gehad, maar desondanks een gezellige meeting met leuke mensen en modellen.

Swarovski
Afbeelding
Lobke

September
Ik ben deze maand bij de First World cup horse boarding in IJmuiden gaan kijken. Het was voor mij toch om de hoek en we hebben een mooie zonsondergang gehad :D.
Ook ben ik deze maand weer een keer naar Artis geweest met mijn zusje en moeder.

Foto tijdens het horse boarden
Afbeelding
Andere foto van het boarden

Oktober
Deze maand stond er een leuke meeting op de planning met kinderen. Kinderen had ik, naast mijn eigen zusje van 9, nog nooit eerder op de foto gezet.
Ik hoop dit in het nieuwe jaar wel meer te gaan doen.
Dochter van Marcato hier op bokt
Afbeelding

November
Ik had deze fotoshoot al een tijdje op de planning staan. Helaas op de geplande dag had heel Noord-Holland last van vreselijke mist, terwijl het in de rest van het land prachtig weer was.
Wel heeft de mist zo zijn charme op de foto's gehad waardoor ik de foto's wel erg mooi vind geworden.
Afbeelding
Knap paard

En de knappe pony van Duality stond ook weer model
Afbeelding

December
In december heb ik geen foto's gemaakt. Ik had het deze maand erg druk met school en ondanks het mooie weer is er niks van gekomen.

Bedankt voor het kijken en ik wens iedereen alvast een mooi 2016!

Anoniem

Re: [FOTO] Op het laatste nippertje.. Mijn jaaroverzicht 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 03:06

Ik vind jouw foto's van maart erg gaaf! Mag je zeker trots op zijn! :)

hamsterfan

Re: [FOTO] Op het laatste nippertje.. Mijn jaaroverzicht 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 13:12

@Peca; Dankjewel! Ik ben daar ook erg blij mee :D