Ik teken standaard met GIMP 2.6.7 en een pc muis
Het jaar begon al erg goed met deze tekening! Ik tekende een mens, en wat voor één! Ik ben altijd erg slecht in mensen geweest, maar ik ben nog altijd trots op deze, ookal zitten er natuurlijk nog genoeg foutjes aan
In maart ben ik erg druk geweest met een animatie.

En ben ik wezen schilderen voor een keertje! Acryl op papier.

In mei kwam alweer het volgende project (tussendoor wat makkelijke tekeningetjes gemaakt)

Juli

En dan in augustus een tekening met een tablet (en SAI ipv GIMP) gemaakt, omdat ik bij een vriendin was die er één heeft. Ik kan het nooit laten 'm weer even uit te proberen.
In september was ik niet meer tevreden
M'n werk was te gewoontjes vond ik, dus ging ik experimenteren.. sort of
Er mocht van mij geen druk meer opzitten dat het persé goed moest zijn, lelijke tekeningen zijn ook prima! Ook ging ik vanaf nu paarden niet meer met voorbeeldfoto tekenen, ik kan ze ondertussen prima zonder!

In oktober maakte ik ook een uitstapje naar de kleurpotloden, waarmee ik deze appels tekende (zijn alleen nog niet af, alleen de meest rechtse is af
)

Het jaar sloot ik af met weer een groter project
Ik hoop mezelf te blijven pushen een meer kleurrijkere stijl te krijgen, misschien ook wat groffer, minder geforceerd. Echter blijf ik enigzins beperkt met een muis, waardoor groffere stijlen al snel rommelig worden. Maar het belangrijkste is dat ik er plezier in blijf hebben!
Stuk voor stuk enorm gaaf!