In 2015 ben ik ‘officieel’ begonnen met PDG Fotografie. Ik maakte mijn nieuwe website, kreeg een prachtig nieuw watermerk en bestelde een heel pakket visitekaartjes. Laat de shoots maar komen!
Ik begon met shooten in april, bij Amigo & haflingetrmerrie Sterre. Ik had de smaak te pakken en daarop volgde nog eens 48 paarden, 3 honden en 1 kindershoot
Ik had nog geen stijl en snapte nog niet echt veel van photoshop, maar maar mijn liefde voor fotografie bleef groeien. Ik plaatse meer oproepjes voor modellen, bouwde mijn portfolio op en reed op veel zaterdagen op en neer voor shoots.
Genoeg gepraat, zie hier mijn jaaroverzicht in foto’s
April

In mei had ik 4 paarden voor mijn lens, waaronder Arabier Marah en Merens Sam.
2.

3.

In Juni fotografeerde ik de 12 paarden van Stal Quaeckernaeck , de superlieve tinker Duuk en voor de eerste keer een hond!
4. [IMG]http://i65.tinypic.com/4jw1o9.jpg[/I
In juli heb ik een maandje rust gehad, en ben weer lekker aan de bak gegaan met shots in augustus. In augustus had ik lieve Duuk weer voor mijn lens, 2 hondjes en mijn eerste bokt fotomeeting in IJmuiden. In Augustus ben ik ook een familielid rijker geworden, namelijk mijn Canon 70/200 f4!
5.

In september sloeg ik weer een maandje over, en begon oktober met 4 shoots, waarin ik naar Soest en Muiderberg afrees. Ook organiseerde ik mijn eigen fotomeeting in Noordwijkerhout, waar ik veel portfoliomateriaal geschoten heb.
6.

7.

In september plaatste ik een oproepje voor kindershoots. Dit leek mij altijd al leuk om te doen, en daardoor vond in november mijn eerste kindershoot plaats! November begon met een shoot in herfstsfeer met haflinger en fjord, Max en Simba.
8.

En daar was de laatste maand van de maand alweer! In deze maand moest ik al mijn shoots afzeggen door de ellendige regen. Gelukkig had ik nog een meeting staan op toevallig ‘ de terrasdag’ van het jaar! En natuurlijk konden de kerstfoto’s niet achterblijven
. Op de fotomeeting maakte ik o.a onderstaande foto (foto 9) van tinker Joy. Deze foto staat ondertussen met ±300 likes, 10 reacties & ±50x gedeeld op het facebookaccount van Appleby Horsefair, en word de cover van een Tinkerblad! 9.
.10.

11.

12.

13.

14.

15.

Wat een prachtig fotografiejaar was dit! Mogen er nog vele volgen
Iedereen fijne feestdagen & natuurlijk een gelukkig nieuwjaar!