[TEK][WIP] Wat afgeronde tekeningen en nieuw WIP

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Horsenart95

[TEK][WIP] Wat afgeronde tekeningen en nieuw WIP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-15 19:24

Heej allemaal, daar ben ik weer! :)

Ik heb de afgelopen maand echt enorm veel tekeningen gemaakt haha, zowel voor mezelf als in opdracht. Ook ben ik een nieuwe opdracht begonnen die voor 1 januari opgestuurd moet zijn.
Ik vond het wel leuk om wat paardentekeningen van de afgelopen weken te laten zien en dan ook gelijk de nieuwe '' in progress' erbij te doen :) Oke, hier komen ze!

Deze Fries heb ik voor mezelf gemaakt om te oefenen met manen. Dat is (vind ik) altijd mijn zwakke punt geweest. Formaat is 25x25cm en de materialen zijn een zwart kleurpotlood en witte gellpen.
Afbeelding

Dit volgende portretje is in opdracht gemaakt. Je kan het misschien niet zien, maar dit is echt een ieniemienie tekening van 10x15cm(half A5). Vandaar dat er misschien minder detail in zit dan normaal:P
Afbeelding

En dan nu de opdracht waar ik mee bezig ben! Dit is weer zo'n kleine van 10x15cm. Ik vind dat altijd wel leuke formaatjes om op te tekenen. Dit keer moet er ook nog eens een heel paard op! :wow:
Nouja, ik ga proberen er zoveel mogelijk detail in te brengen. Dit is de schets:
Afbeelding

Vertel me vooral wat je van de twee afgeronde tekeningen vindt! Tips zijn altijd welkom, en ik hoop dat de WIP ook goed uit gaat pakken :P

Steefz

Re: [TEK][WIP] Wat afgeronde tekeningen en nieuw WIP

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 22:12

Heel gaaf, Leontine! Leuk is dat he, die priegelwerkjes? Je hebt jezelf enorm verbeterd de laatste tijd. Lekker zo doorgaan!

Horsenart95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-15 16:28

Ah dankjewel steefz! Ja ik vind de kleine formaatjes eigenlijk een stuk leuker dan de grote haha! Gelukkig zijn de meest opdrachten die ik krijg ook klein:)

Horsenart95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-15 16:48

Niemand? -O-

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 16:50

Knap hoor die manen!
Wauw gaaf! Stiekem heb ik ze op insta al voorbij zien komen <3.
Wat een priegelwerk die onderste joh :wow:, dat hoofd lijkt heel groot maar in feite is het net zo breed als een pen!

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 12:16

Gaaaaaf!