Tijd om een jaaroverzicht te maken

Loveshoots
Ik deed een oproep voor stellen om model te staan voor mijn eerste loveshoot. Ik kreeg gelukkig veel aanmeldingen en heb in februari Suzanne en Bas op de fotogezet. En een paar weken daarna had Denise een fotoshoot bij mij gewonnen en zij wilde ook graag een loveshoot.

Zweinstein
In April ging ik met mijn familie naar het Zweinstein kasteel waar de eerste 2 Harry Potter films zijn opgenomen, wat een mooi kasteel was dit..

Bruiden
Ook heb ik via bokt meegedaan aan een meeting met bruiden als thema.

Kruidvat
Ik was weer gevraagd als fotograaf op het persevent van de Kruidvat. Heel leuk om de bloggers/vloggers weer te zien! Ze lanceerde hun nieuwe lijn: Spa Secrets

Bohemian
In juni had ik een hele gave fotomeeting met prachtige modellen. Het thema was bohemian.

Kinderen
Ook een meeting gedaan waar het ging om de kinderen.

Bloemenkransen
Dit was een van de gaafste shoot van het jaar.
Ik wilde heel graag spelen met het gouden uur en daar heb ik ook goed gebruik van gemaakt. De bloemenkransen maakten het helemaal af.

Sprookje
Op deze 2 foto's ben ik het meest trots van het hele jaar. De meiden in hun jurken op deze droom paarden die zo lopen in de zee vond ik zo magisch.. De linker foto heeft ook op tijdlijnen van Cameraland en http://Zoom.nl gestaan.

Ik ga volgend jaar 5 maanden naar Zweden en ik hoop daar niet alleen hele gave ijslandschappen te fotograferen maar ook het noorderlicht te zien.
Ik hou jullie op de hoogte

Bedankt voor het kijken en laat een reactie achter!