[FOTO] Een jaar lang FaCeli Fotografie ITP!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Celine_Famke

[FOTO] Een jaar lang FaCeli Fotografie ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 23:47

Hallo allemaal!

Jeetje, er is alweer een jaar voorbij! Wat vliegt de tijd toch... Ongelooflijk.
Dit jaar heb ik onder de naam 'FaCeli Fotografie' weer veel gefotografeerd. En daar wil ik jullie graag een kleine selectie van laten zien!

Het jaar 2014 eindigde met kerst foto's en tegenlichtopname's.
Afbeelding
Afbeelding

In februari trotseerde ik- samen met andere fotografen en hondeneigenaren- de kou en de wind op een honden fotomeeting in Heerhugowaard.
Afbeelding
Afbeelding

In de maand maart kochten wij een nieuw gezinslid, namelijk Thundercats Sienna! Een lief, klein, zacht, pluizig, schattig, nieuwsgierig, eigenwijs, ondeugend en bovenal hyper Maine Coon kittentje! Ook daar moest ik natuurlijk foto's van schieten!
Afbeelding

Outdoor Beukers 2015 vond plaats in mei, ook dat kon ik natuurlijk niet links laten liggen. Ook dit jaar was het weer erg wisselvallig maar het was te doen.
Afbeelding
Afbeelding

Diezelfde maand heb ik een aantal keer foto's gemaakt bij crosslessen.
Afbeelding

Eind mei ben ik naar het 'Uit de box festival 2015' geweest op stal Reuring in Castricum om te fotograferen.
Afbeelding
Afbeelding

Een aantal maanden verder, begin augustus, heb ik foto's gemaakt bij de ondergaande zon van mijn eigen paard Famke en het paard van mijn beste vriendin; Amigo. Famke en Amigo zijn al een hele tijd maatjes van elkaar en ik vond deze foto dat echt uitdrukken.
Afbeelding

En dan even een heel ander soort foto... Geen paard, geen hond, geen kat.. Geen dier. :+ Half augustus ben ik met mijn broer naar Schiphol gereden en hebben we vliegtuigen gespot. Natuurlijk moesten daar ook foto's gemaakt worden!
Afbeelding

Eind augustus... Het was weer eens tijd om weer nieuwe foto's van Sienna te maken, die ondertussen al uitgegroeid was tot een grote Maine Coon dame!
Afbeelding

Dan hebben we Horse Event, waar ik vrijdags 11-09-2015 aanwezig ben geweest. Hier een foto van Bianca Schoenmakers en haar prachtige paard 'Boss'.
Afbeelding

En last but nog least... Begin van deze maand ben ik bij een vriendin langs geweest om foto's te maken van haar nieuwe Husky puppy! Helaas was het 's avonds en was het dus al donker en in huis.. Maar er zat best wat leuks tussen!
Afbeelding

En dat waren alweer 15 foto's... Had er nog zoveel meer willen plaatsen! Maar goed, ik hoop dat jullie ervan genoten hebben!

Een reactie zou leuk zijn :D :j
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 21-11-15 10:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd in titel

Tribunals

Re: Een jaar lang FaCeli Fotografie ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 00:25

Mooi overzichtje, ook erg leuk om twee takken van de paardensport zo onder elkaar te zien (dressuur en western, mei) :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 10:20

EJL-ITP --> FK

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-15 11:00

Tribunals schreef:
Mooi overzichtje, ook erg leuk om twee takken van de paardensport zo onder elkaar te zien (dressuur en western, mei) :D

Dankjewel! En ja dat was ook erg leuk om te zien toen. Vond het sowieso heel interessant om de western clinic te zien.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-15 11:08

Neonlight schreef:
EJL-ITP --> FK

Oh ik zet het topic elk jaar bij ITP haha

Celine_Famke

Re: [FOTO] Een jaar lang FaCeli Fotografie ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-15 19:23

Nog reacties? :D

marion82

Re: [FOTO] Een jaar lang FaCeli Fotografie ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 18:10

Je maakt leuke foto's.
Ik mis wel wat scherpte erin, misschien komt het door het uploaden?

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-15 18:50

marion82 schreef:
Je maakt leuke foto's.
Ik mis wel wat scherpte erin, misschien komt het door het uploaden?

Dat komt helaas door de Bokt upload denk ik.. Op mijn laptop zijn ze super scherp.