Ik wil de resultaten hiervan graag laten zien:
Allereerst begon ik met een roestvrij stalen hanger voor ons dochtertje met een paar (manen)haren van haar pony Jacky.

Om haar hals ziet dat er zo uit:

Vervolgens kreeg ik de vraag of dit ook met ander haar dan paardenhaar kon. Dat wilde ik wel proberen en in deze hanger bevindt zich hondenhaar

Maar ja...dit waren lichte haren...wat nu als er donkere haren gebruikt moeten worden? Dat gaat niet op een zwarte achtergrond immers.....gelukkig lijkt het ook nog erg mooi met een zilverkleurige achtergrond en zo zijn ook donkere haren goed te zien!

De volgende uitdaging was dat ik graag een ring zou willen maken.....in sterling zilver. Dit vond ik wel spannend want eigenlijk werk ik normaal niet met sterling zilver. De eerste was wederom voor ons dochtertje met haren van haar overleden pony Dicky en wederom de witte haren van Jacky.

Bij mij om mijn ringvinger....

Bij Cayleigh om haar wijsvinger

Een wat bredere ring als cadeau voor mijn moeder met haren van alle 4 haar kleinkinderen

Dit exemplaar bevat de haren van 2 paarden en 2 honden!

Nu ik dus wat over mijn eerste schroom heen ben, heb ik vandaag een tweede projectje met sterling zilver afgemaakt. Dit is een kettinkje met een chique hangertje en deze is zowaar eens voor mijzelf met een paar vachthaartjes van mijn Fjord Cos. Ik wil er nog een hangertje bij maken met haren van onze kinderen

Ik heb nog veel meer ideeën dus voorlopig verveel ik me niet (niet dat dat ooit al het geval was trouwens
)Een reactie vind ik uiteraard erg leuk!