Een aantal foto's staan in een link, maar zijn zeker het bekijken waard
Misschien leuk om erbij te vertellen dat ik fotografeer sinds mei 2013 en dat ik geen opleiding/cursus oid heb gedaan. Camera op standje M en rotzooien maar. Dankzij bokker Bagheera_206 ging het kriebelen om flitsers aan te schaffen.. en uiteindelijk heb ik het ook maar gewoon gedaan

Heb een hoop overgeslagen dit jaar omdat het anders zo vol zou worden aan linkjes
Veel plezier!In februari
Hield ik een honden reportage dag waar ik o.a. deze twee schatjes Dexter en Marley heb vastgelegd

In maart
Heb ik de buik van aanstaande mama Laar gefotografeerd

en heb ik een bokker met de naam Amber in de studio gehad
Amber in de studio
In april
Fotografeerde ik dit schatje genaamd Soraya in mijn studio

Werd ik gefilmd door RTL voor opnames van het programma "Kerels met een kleintje". De baby Vanyaro VIP van 5 dgn oud had geen zin in al die commotie en zette het vaak op een huilen. Deze foto is er uitgekomen.
Baby Vanyaro VIP
In mei
Kwam ik weer eens bij de fantastische haflinger (dek)hengst Amadeo vd Tibbe kijken

Amadeo op het strand samen met Rebecca
In juli
Ging ik op bezoek bij o.a. Hippisch Centrum Harmelen, waar ik deze knappe vos ontmoette

In augustus
Heb ik de Subli wedstrijd bij ons op stal vastgelegd

Ben ik bij manege Pampushout geweest voor een reportagedag

Ben ik langs de Waalsehoeve langsgeweest om wat foto's te maken voor Juul's Vlog

EN heb ik ook nog eens deze schattige Shiba Inu pup gefotografeerd van Melissa

Wat een lekker ding die pup
In september
Had ik opnieuw de "kerels met een kleintje" baby Vanyaro VIP voor mijn lens

Vanyaro VIP in burberry jas

In november
Heb ik de prachtige buik gefotografeerd van een aanstaande mama, en mijn 1e silhouette foto's genomen

Mooie buik close-up in sepia
Het jaar is nog niet om, maar eind vd maand krijgen we de sleutels van ons eigen huisje.. dus voorlopig heb ik niets meer op de planning
Vanaf 2016 gaan we vast weer vrolijk verder!Hopelijk vinden jullie de foto's mooi!
Groetjes,
Samantha
die is vaak genoeg de pineut
)