advies gevraagd, flessen pimpen om te verkopen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tuittuit

advies gevraagd, flessen pimpen om te verkopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 22:47

Hoi allemaal,

Ik zou graag jullie ongezouten mening willen weten .
Op de een of andere manier ben ik op het idee gekomen om o.a. lege en volle flessen drank te pimpen.
Nu vond ik ze eigenlijk zo goed gelukt dat ik dacht ik ga ze verkopen .
Aankomende zaterdag ga ik op een soort zwarte markt in Heerenveen staan om de reacties van de mensen te pijlen, want ja vrienden en familie zijn niet echte maatstaven.
Maar ik dacht hier is men ook altijd eerlijk en laat ik nou eens vragen of ik hier gebruik van mag maken !! Dus barst los zou ik zeggen, overal kan ik wat van leren, graag wel in vriendelijke vorm .

En hier wat foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Dreamy op 12-11-15 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link verwijderd ivm commercieel

pmarena

Re: advies gevraagd, flessen pimpen om te verkopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 23:01

Joh wat leuk man, dat ziet er echt heel gaaf uit!!

Ik dacht nu komt er wat kneuterig geknutsel maar dit zou echt niet misstaan in van die woonwinkels +:)+
(die Engeltjes zijn wel gruwelijk :P Rest is echt heel leuk)

Vanwege het "zelf gemaakt" zou ik me wel afvragen af het een beetje mooi blijft? Geen idee hoe je dit hebt gedaan namelijk :P Kan je het ook echt gebruiken of is het meer om neer te zetten en er verder alleen naar te kijken...?

Maar echt HEEL erg leuk hoor, dit ziet er super uit zo op de foto's en ik denk dat dat echt wel aan de man te brengen is :j

Tuittuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 23:11

Thanks ,

De lege flessen en wijnglazen zijn voor de sier, je kan niet uit de wijnglazen drinken als je dat bedoelt .
Je kan wel water in de lege flessen doen om er bloemen in te doen.
De volle drank flessen , dus met wijn of wat dan ook kan je natuurlijk ook drinken en als de fles leeg is als sier neerzetten.
Ik heb alle flessen met blanke lak overgespoten en als er servetten op zitten wel 2 X. Eerst moet je ze 2 X verven en dan met blanke lak, daarna servetten erop en weer blanke lak en dan nog eventueel decoreren. ( Ff snel gezegd )
Ik heb met de volle flessen rekening gehouden dat ik de verf niet te hoog heb gedaan ivm het openen van de fles en de verf dan zou afbreken en als je dit dan zou afspoelen als de fles leeg is het via de kapotte kant erin kan lopen en de verf dan kan loslaten. Zoals ik het nu heb gedaan blijft de lak dus intakt en kan je het gewoon afnemen en omspoelen, in de vaatwasser zou ik alleen niet doen

Tuittuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-15 13:01

Ff een up-je

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:10

LN > UK