[TEK][WIP] Dylan O'Brien

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Juliette61

[TEK][WIP] Dylan O'Brien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-15 17:09

Hoi!
Ik hoopte dat ik wat tips kon krijgen over mijn tekening van Dylan O'Brien. Zeker aangezien ik nooit mensen teken zou het erg fijn zijn om tips te krijgen van de Bokt profs!
Tips zijn heel erg welkom! Liefst wel ook hoe ik het kan verbeteren, anders zal het volgende keer weer fout gaan, mij kenende.
Afbeelding
ruwe schets
Afbeelding
Gezicht (Heb echt tips nodig, het lukt namelijk niet)
Afbeelding
Verandering kaaklijn, haargrens verlaagd, ogen zijn te ver naar de rechterkant heb ik het idee.

Ik hoor graag wat ik nog kan verbeteren, en hoe ik kan zorgen dat het er zo realistisch mogelijk uit ziet.
Groetjes! :wave:

LoveGlove

Re: [TEK][WIP] Dylan O'Brien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 22:59

Die ogen klopt wel ja. Verder vind ik hem best mooi hoor. En al helemaal knap zonder raster. Ik kan niet eens zonder raster tekenen :=

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-15 11:50

drawerlover schreef:
Die ogen klopt wel ja. Verder vind ik hem best mooi hoor. En al helemaal knap zonder raster. Ik kan niet eens zonder raster tekenen :=

Thanx! Ik ben veel te stom om met een liniaal te werken, ik ben al blij als er bij wiskunde een fatsoenlijke table uit komt :')

Edit: Ik heb helemaal verknald :') , en ben dus overnieuw begonnen. als de schets klaar is plaats ik een foto. :j

noox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 12:26

Zijn neus mag wat groter, tip,ik zou er een foto naast leggen. Dan kun je de verhoudingen van zijn gezicht beter inschatten :)

Ben benieuwd naar je nieuwe poging!

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-15 16:10

noox schreef:
Zijn neus mag wat groter, tip,ik zou er een foto naast leggen. Dan kun je de verhoudingen van zijn gezicht beter inschatten :)

Ben benieuwd naar je nieuwe poging!

Dank je :) ik heb er nu een foto naar gelegd, en heb de neus uitvergroot op de computer. Het ziet er nu al beter uit, vind ik zelf. Ik ga nog even verder vechten met Tinypic :')

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-15 16:20

Afbeelding
Zijn haar is nog in de maak, let daar maar niet op :')
Ik heb vooral moeite met de ogen, kaaklijn en lippen. ook de verhoudingen zijn natuurlijk niet makkelijk. heb de vakjes voor de schaduwen en lichte plekken er al op. het is een schets, baal dat ik nog niet in staat ben hem echt herkenbaar te maken.

Edit: Foto groter geplaatst

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-15 20:39

Niemand?
Zou nog aardig wat tips kunnen gebruiken, vooral over de schaduwen aanbrengen in het gezicht, zonder dat het er heel 'ingekleurd' uitziet

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 20:33

Heb je misschien de voorbeeldfoto voor ons? :) dan kunnen we beter zien wat er aangepast kan worden en wat goed zit zo :D

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-15 21:22