[FOTO] Herfst - Apeldoorns Kanaal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

[FOTO] Herfst - Apeldoorns Kanaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 12:40

Vanochtend even een rondje gefietst bij mij in de buurt. Uiteraard ook naar het Apeldoorns Kanaal, want ik heb het geluk daar heel dichtbij te wonen en wat is dat mooi in de herfst! <3

Ik kon het dan ook niet laten om het met jullie te delen :D
Geniet mee van de prachtige herfstkleuren!
Afbeelding

Anoniem

Re: [FOTO] Herfst - Apeldoorns Kanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 14:07

Wauw mooie plaat!! :j

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 14:10

Het is daar zo prachtig deze tijd van het jaar <3 Hele gave foto!

De bocht iets verderop(kanaal Zuid, maar dan echt Apeldoorn uit) is ook heel fotogeniek :j

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 14:18

Prachtige foto! Zo heb ik het kanaal nooit bekeken eigenlijk :P

Leuk dat ik jou topic tref, ik zie dat je aan fotografie doet en in Apeldoorn woont :))
Ben nog wel eens op zoek naar een fotograaf voor mijn paardjes en laat ik er nu net eentje vlakbij het kanaal hebben staan!

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 14:43

Prachtig! *-:) *-:)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-15 12:29

Chay_Flame schreef:

Leuk dat ik jou topic tref, ik zie dat je aan fotografie doet en in Apeldoorn woont :))
Ben nog wel eens op zoek naar een fotograaf voor mijn paardjes en laat ik er nu net eentje vlakbij het kanaal hebben staan!

Bedankt allemaal!

Wat leuk Chay-Flame! Heb even gespiekt in je profiel maar herken de plek niet op je foto's. Neem maar contact op met mij als je een fotoshoot wilt afspreken. :j

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 12:52

Prachtig!

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 12:53

gaaf he! ik woon ook vlakbij het kanaal.. echt geweldig om naar te kijken, geniet er altijd van als ik daar langs fiets

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 14:48

Je had eigenlijk ook die grote waterval in de buurt op de foto moeten zetten, maar deze plaat is ook wel GAAF! :D

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-15 14:55

De grote waterval bedoel je de Loenense waterval mee? Die zit nog wel een stukje verder weg :j
Dit is namelijk net buiten Apeldoorn (5 minuten fietsen) en de loenense waterval zit in de bossen bij Loenen. Of zit er nog een andere waterval in de buurt?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 15:09

Anoli schreef:
De grote waterval bedoel je de Loenense waterval mee? Die zit nog wel een stukje verder weg :j
Dit is namelijk net buiten Apeldoorn (5 minuten fietsen) en de loenense waterval zit in de bossen bij Loenen. Of zit er nog een andere waterval in de buurt?

Die bedoel ik, bij Loenen. Ben ik al een paar keer geweest, is in de buurt van Ladal Heideheuvel. (Daar in de buurt steek je de Provinciale weg over, door de poort het bos in, bij de bushalte)

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 15:11

ik kom elke dag langs de loenense waterval, is ook een geweldig mooie plek!

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 15:36

Anoli schreef:
Chay_Flame schreef:

Bedankt allemaal!

Wat leuk Chay-Flame! Heb even gespiekt in je profiel maar herken de plek niet op je foto's. Neem maar contact op met mij als je een fotoshoot wilt afspreken. :j

haha dat kan kloppen want de paarden hebben altijd aan huis gestaan in de Achterhoek dus daar is merendeel van de foto's gemaakt :p Mijn mini hengstje staat op dit moment bij Stal Schreuders in Klarenbeek en daar heb ik ook mijn mini appaloosa veulen gekocht :) Ik heb je pagina geliked op Facebook! Zal contact opnemen met je een keer :)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-15 16:54

HorseyDude schreef:
Anoli schreef:

Die bedoel ik, bij Loenen. Ben ik al een paar keer geweest, is in de buurt van Ladal Heideheuvel. (Daar in de buurt steek je de Provinciale weg over, door de poort het bos in, bij de bushalte)

Dat is vanaf de plek van de foto nog zeker 20/25 minuten fietsen :j

donjalover13 schreef:
ik kom elke dag langs de loenense waterval, is ook een geweldig mooie plek!

Absoluut ook een prachtige plek :j Ik kwam er al kind heel vaak met de honden van mijn oom en tante, die stonden daar vlakbij op een camping.

Chay_Flame schreef:
Anoli schreef:
Chay_Flame schreef:

Bedankt allemaal!

haha dat kan kloppen want de paarden hebben altijd aan huis gestaan in de Achterhoek dus daar is merendeel van de foto's gemaakt :p Mijn mini hengstje staat op dit moment bij Stal Schreuders in Klarenbeek en daar heb ik ook mijn mini appaloosa veulen gekocht :) Ik heb je pagina geliked op Facebook! Zal contact opnemen met je een keer :)

Haha vandaar dat ik het niet herkende :')
Prima hoor, ik zie je bericht wel voorbij komen :j

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 12:09

Mooie foto! Is daar altijd erg mooi nu!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 16:42

heel gaaf! Mooie kleuren en goede compositie! blijft fijn om naar te kijken!

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 13:07

Mooie foto!! Paarden staan aan het kanaal (tegenover Loenen) en heb van daar tot Dieren zeer regelmatig gefietst. Inderdaad prachtig daar nu met de herfst, maar nog mooier vind ik je foto! Ook gewoon geen auto te zien!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-15 13:32

Nirvana_ schreef:
Mooie foto!! Paarden staan aan het kanaal (tegenover Loenen) en heb van daar tot Dieren zeer regelmatig gefietst. Inderdaad prachtig daar nu met de herfst, maar nog mooier vind ik je foto! Ook gewoon geen auto te zien!

Bedankt allemaal! :j

@Nirvana: Geen auto's is een kwestie van het juiste tijdstip en vervolgens wachten. Uiteindelijk komt er dan een moment dat er op dat stukje net even geen auto's zijn, al moest ik daar wel even geduld voor hebben hoor :')

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 15:00

Anoli schreef:
Nirvana_ schreef:

Bedankt allemaal! :j

@Nirvana: Geen auto's is een kwestie van het juiste tijdstip en vervolgens wachten. Uiteindelijk komt er dan een moment dat er op dat stukje net even geen auto's zijn, al moest ik daar wel even geduld voor hebben hoor :')

Hahaha :') Kan ik me voorstellen. En dan maar hopen dat net het licht mooi genoeg is :+
Tipje: Zonsondergangen daar. Heb er zelfs met mijn telefoon een paar prachtige foto's van kunnen maken <3