[FOTO] eindelijk eigen pony voor de lens

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ilaan

[FOTO] eindelijk eigen pony voor de lens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 20:22

Hee!

Al sinds járen ben ik geïnteresseerd in bewerken en fotograferen. Altijd liep ik met een compact cameraatje rond en maakte heel erg veel foto's. Soms zat daar perongelijk eentje tussen die wel gelukt was.

Nu een aantal jaar later heb ik besloten om gewoon eens de stap te nemen en een spiegelreflex te kopen. Niet te moeilijk en betaalbaar waren de criteria. Uiteindelijk tweedehands een Canon 550d gekocht. Met kitlens en een 55-250mm.
Sindsdien eigenlijk vooral trekkers gefotografeerd.

Maar....!

Nu heb ik na enkele maanden toch eens mijn paard(je) voor de lens gehad :)

Heel verhaal maar hier de foto's.
Ze zijn niet allemaal even scherp maar voor het eerst een object met 4 bewegende stokjes, wapperende slingers en aanverwanten vond ik het best oke.

Tips zijn meer als welkom!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4. Hoe origineel, oogjes :D
Afbeelding

5.
Afbeelding

6. Uitprobeersel, maar wél precies hoe mijn ponybeestje is!
Afbeelding

Tips zijn zeker welkom en wil ook zeker leren! Als jullie een heel klein beetje lief willen doen want dit was voor het eerst een paard voor de lens :)

Vind zelf de foto's wat saai en gewoon. Tips hoe ik hier iets mee kan hoor ik graag!

Anoniem

Re: [FOTO] eindelijk eigen pony voor de lens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:26

Netjes gedaan voor de eerste keer!
Als je volgende keer aan de slag gaat, kan het je misschien helpen om met behulp van wat inspiratie aan de slag te gaan.
Print bijvoorbeeld eens wat foto's van internet die je zelf mooi vindt. In verschillende poses.
En probeer die dan ook te maken. Dan heb je alvast een "hulp" om mee te werken :)