[TEK] uhmm... hert?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Han21

[TEK] uhmm... hert?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-15 15:34

Hey iedereen! Vandaag ben ik weer eens begonnen met tekenen. Normaal teken ik bijna alleen maar paarden, maar dit keer dacht ik: laat ik eens een hert tekenen! Het hert is volledig uit mijn hoofd, vandaar dat het ook een beetje op een koe/schaap/geit of iets dergelijks lijkt hihi.

Afbeelding

Dit is hem dus :')
Naar mijn idee is ie best lelijk, maar dat vind ik altijd van mijn tekeningen. Wat vinden jullie ervan? ( hij is overigens nog niet af!)

Spoiler:
ik heb er geen wip van gemaakt omdat ik daar eigenlijk al te ver voor was en dus niet 3 fotos kon plaatsen

Han21

Re: [TEK] uhmm... hert?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-15 15:35

Ik zie nu dat ik een dubbelpost heb, deze kan dus verwijdert worden!

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 15:38

mooi!

Han21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-15 16:23

Thanks!
Verder nog iemand tips?

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 13:17

Ik vind hem mooi, maar wel een beetje on af. De verhoudingen zien er goed uit, het hert zelf ook, maar het heeft niet het wauw-effect. Ik mis nog wat schaduw (diepte), of misschien vacht? Of als je het simpel wil houden zou ik het bijvoorbeeld mooier vinden als je het met houtskool had gedaan in een wat lossere stijl en met een stukje meer nek erbij.

Overigens ziet het er gewoon goed uit hoor! Dat niet :D

Han21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 17:26

Thanks! Ik had er ook nog bij geschreven dat ie niet af was, maar dan had je daar vast overheen gekeken hihi :D . Het stukje nek zal ik er nog bij doen!

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 09:36

Mooi! Het feit dat je uit je hoofd tekent getuigt ervan dat je een echte tekenaar ben ;)
Misschien is het wel goed om er zo nu en dan nog plaatjes/foto's bij te zoeken,
en je zo te verdiepen in de verhoudingen etc. Dat is een makkelijke manier waardoor je resultaat nog meer kan shinen ;)

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 20:57

Hannah_Kika schreef:
Thanks! Ik had er ook nog bij geschreven dat ie niet af was, maar dan had je daar vast overheen gekeken hihi :D . Het stukje nek zal ik er nog bij doen!

O, sorry :o Ik zag geen WIP in de titel staan, vandaar. Ben benieuwd wat je er van maakt!

Han21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-15 10:18

Sellyxx schreef:
Mooi! Het feit dat je uit je hoofd tekent getuigt ervan dat je een echte tekenaar ben ;)
Misschien is het wel goed om er zo nu en dan nog plaatjes/foto's bij te zoeken,
en je zo te verdiepen in de verhoudingen etc. Dat is een makkelijke manier waardoor je resultaat nog meer kan shinen ;)

Dankje! Zal ik doen!

hannah41 schreef:
Hannah_Kika schreef:

O, sorry :o Ik zag geen WIP in de titel staan, vandaar. Ben benieuwd wat je er van maakt!

Hahaha maakt niet uit, ik had het er zelf ook best onduidelijk neergezet.

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 09:43

Hij is leuk hoor! Het had ook een leuk reetje kunnen zijn :)
Misschien moet je de oren groter maken en de wimpers krullender. Dat hebben ze vaak :) en de schaduwen toevoegen kan ook heel mooi worden! Dan wordt ie meteen minder plat :)